اخبار و رویدادها: بوی ماه مهر در دانشگاه صنعتی شاهرود

بوی ماه مهر در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۷ مهر ۱۳۹۵- ۱۰:۳۲:۲۱

 بوی ماه مهر در دانشگاه صنعتی شاهرود

این روزها، دانشگاه صنعتی شاهرود هم مانند سایر دانشگاه ها بوی ماه مهر گرفته است

دانشجویان راه یافته به مقطع تحصیلات تکمیلی با شور و نشاط خاصی در همه جای حیاط بزرگ این مجموعه پراکنده اند همه آن ها با مدارک ثبت نام به این مرکز آمده اند تا تلاش چند ساله علمی خود را با ادامه تحصیل در پله ای بالاتر ادامه دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در روزهای پاییزی، همچنان شور و نشاط ثبت‌نام در دانشگاه‌ها برپاست و دانشگاه صنعتی شاهرود نیز در این بین مشغول خدمت‌رسانی به دانشجویانی هستند که با ورود به دانشگاه‌ها برای آینده خود برنامه ریزی کرده اند.

در ساختمان دانشگاه دانشجویانی را می بینیم که به تنهایی و یا همراه خانواده خود برای نام نویسی آمده اند، همه مشغولند و جنب و جوشی زیبا و به یادماندنی در جریان است که خبر از رشد و شکوفایی نسلی تازه برای پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان را می دهد.

sh 37 (44)

به محل ثبت‌نام که می‌رویم مشتاقانی را می‌بینیم که هرکدام با هیجان خاصی برای سرعت بخشیدن به روند ثبت‌نام خود قدم برمی‌دارند و چشم به آینده ای روشن دارند، در این بین عده ای هم در حال گرفتن نوبت هستند، گروهی هم به تایپ و تکثیر مشغول اند و بقیه هم در حال تکمیل مدارک و پر کردن فرم های مربوطه یا تحویل آن ها هستند.

به سراغ یکی از دانشجویان می روم که با عجله و اضطراب در حال جستجوی مدارک نام نویسی خود است، در پاسخ به سوال ما که اهل کجاست؟ خود را اهل دیار جنگل و دریا معرفی می کند و با ته لهجه ای همراه با هیجان از ردیف کردن کارهایش می گوید: علی هستم اهل رشت، آمار قبول شدم و از این بابت خیلی خوشحالم که در رشته مورد علاقه ام قبول شدم.

از او جدا می شوم و میان تعداد زیاد حاضران در سالن های دانشگاه. بالاخره در یک صندلی خالی کنار دانشجوی دیگری جا می نشینم دلیل ادامه تحصیل و انگیزه انتخاب دانشگاهش را می پرسم، سمانه با لبخند می گوید: اهل سبزوار است و به دلیل نزدیکی دانشگاه به محل زندگی اش، بار علمی و کیفیت امکانات آموزشی این دانشگاه را انتخاب کرده است.
در گوشه ای دیگر دانشجویی در انتظار نوبت خود نشسته است از او درباره نحوه شرکت در این رشته و دانشگاه می پرسم. می گوید: به خاطر امکانات اندک آموزشی شهر محل زندگی ام و همین طور تعریف‎های زیادی که از اینجا شنیده ام این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کردم تا علاوه بر بهره مندی از سطح بالای علمی، از امکاناتی مانند کتابخانه، سلف سرویس، خوابگاه و ... استفاده کنم.

sh 37 (27)

در آخر نظم، صبر و خوشرویی از سوی عوامل ثبت‌نام از مواردی است که در این دانشگاه دیده می‌شود و این امر می تواند بار سنگین استرس‌های موقع ثبت‌نام را از دوش دانشجویان و اولیای آن ها تا حد زیادی کم ‌کند.


کلمات کلیدی: #مهر
12345