اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه هماهنگی کارشناسان ثبت نام دانشگاه های شهرستان شاهرود به میزبانی دانشگاه صنعتی

برگزاری جلسه هماهنگی کارشناسان ثبت نام دانشگاه های شهرستان شاهرود به میزبانی دانشگاه صنعتی
دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۵- ۱۲:۳۲:۴۲



جلسه هماهنگی کارشناسان ثبت نام دانشگاه های شهرستان شاهرود به میزبانی دانشگاه صنعتی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه هماهنگی کارشناسان ثبت نام دانشگاه های شهرستان شاهرود با حضور معاون مدیر کل آموزش، فرمانده سازمان وظیفه عمومی شهرستان شاهرود و کلیه کارشناسان ثبت نام آموزش دانشگاه ها به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود در سالن کوثر این دانشگاه برگزار شد.

معاون مدیر کل آموزش دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی با شرایط و ضوابط ثبت نام مشمولان در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال 1395 با توجه به تغییرات به وجود آمده در آیین نامه های نظام وظیفه و همچنین تکرار قوانین و مقررات قبلی به منظور هماهنگی در اجرا بوده است .

مهندس سعید پندارپور گفت: این جلسه سالانه قبل از شروع سال تحصیلی جدید توسط فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود برگزار می شود و متولدین سال 1377 که در سال جاری یا سال قبل فارغ التحصیل شده اند مشکلی برای ثبت نام و ادامه تحصیل از مهرماه 1395 نخواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فرمانده سازمان وظیفه عمومی شهرستان شاهرود، ضمن  تشریح آخرین بخشنامه ها و آئین نامه های نظام وظیفه ،  کارشناسان حاضر در جلسه را با آخرین دستورالعمل های ثبت نام دانشجویان مشمول، آشنا کردند.


کلمات کلیدی: #ثبت نام دانشگاه های شهرستان شاهرود
12345