اخبار و رویدادها: سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران با معرفی برترین ها پایان یافت

سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران با معرفی برترین ها پایان یافت
شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵- ۰۹:۲۹:۳۴



سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود با معرفی برترین ها پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران پس از دو روز با حضور مدیران زغالی کشور،کارشناسان و فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت، روسای واحدهای صنعتی و کارشناسان خارجی از هفت کشور دنیا به میزبانی دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه با معرفی برترین ها در بخش مدرسین کارگاه ها، پایان نامه ها و مقالات برتر به کار خود پایان داد.

 در آئین اختتامیه سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران از میان 172 مقاله در قالب 20 مقاله به صورت شفاهی و 87 مقاله به شکل پوستر از آثار مهدی محمدی، مهدی قربانی ده نوی،بهشاد جدیری و مسعود نوری بیلندی به عنوان مقالات برتر در بخش ارائه شفاهی تقدیر شد.

همچنین از کرامت قنبری، سید مصطفی طباطبایی،میلاد لعل عالی و علی بنی اسدی به عنوان دارنده پایان نامه های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 پروفسور ناج عزیز و دکتر علی میرزا قربانعلی از کشور استرالیا، فیلیپ تورس لیته از انگلستان، گئورگی داتسنکو از کشور اوکراین،دکتر سید محمد اسماعیل جلالی و مهندس ابراهیم الهی زینی نیز به عنوان مدرسین برتر کارگاه های آموزشی معرفی شدند.

 سومین کنگره ملی زغال سنگ ایران با هدف بررسی جایگاه زغال سنگ در صنایع برتر ایران، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت معدن زغال سنگ، گسترش ارتباط بین صنایع و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی منطبق بر نیازهای واحدهای صنعتی و ارائه راهکارهایی برای بهبود و ارتقای وضعیت کنونی این صنعت نهم، دهم و یازدهم شهریورماه سال جاری با حضور مدیران زغالی کشور،کارشناسان و فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت، روسای واحدهای صنعتی و کارشناسان خارجی از هفت کشور دنیا به میزبانی دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک این دانشگاه برگزار شد.


کلمات کلیدی: #سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران
12345