اخبار و رویدادها: ارائه 107مقاله در سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران

ارائه 107مقاله در سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵- ۱۱:۰۸:۲۰



مسئول دبیرخانه سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران از ارائه 87 مقاله به صورت پوستر و 20 مقاله به صورت سخنرانی در طول برگزاری این کنگره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،مهندس امیرصفاری با بیان اینکه 87 مقاله در قالب پوستر و 20 مقاله به صورت سخنرانی در سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران ارائه می شود افزود: این تعداد مقاله در هفت سر فصل تعریف شده است.

وی زمین شناسی و اکتشاف، استخراج،مکانیک سنگ،خدمات فنی،ایمنی،بهداشت و محیط زیست،فرآوری و موضوعات وابسته را از جمله سرفصل های مقالات سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود عنوان کرد.

صفاری با بیان اینکه با توجه به حجم مقالات ارسال شده برای کنگره و عدم امکان ارائه شفاهی همه مقالات، از برخی نویسندگان خواسته شده تا مقاله خود را به صورت پوستری و در زمان مقرر در کنگره ارائه دهند تصریح کرد: ارائه مقاله به صورت سخنرانی یا پوستر ارزش علمی یکسانی دارد و نوع ارائه در کتابچه و CD مجموعه مقالات ذکر نمی شود.

مسئول دبیرخانه سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران هدف از ارائه پوستر را اطلاع شرکت کنندگان در زمانی کوتاه از مطالب کلیه مقاله های ارائه شده بیان کرد.

وی با بیان اینکه 172 مقاله از دانشگاه ها،شرکت ها و نهادهای مختلف علمی به دبیرخانه کنگره ملی زغالسنگ ارسال شده است اظهار داشت: مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنگره حداقل توسط دو داور و حداکثر چهار نفر از دانشگاه های مختلف داوری شده است.

 

صفاری افزود: گواهی تائید ارائه مقاله به صورت پوستر فقط به افرادی داده می شود که پوستر خود را در زمان و تاریخ اعلام شده در محل مربوط نصب کرده باشند.

مسئول دبیرخانه سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران گفت: همچنین ارائه دهندگان مقالات به صورت سخنرانی باید فایل های ارائه خود را حداکثر تا 31 مردادماه سال جاری به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه به نشانی nicc2016@shahroodut.ac.ir ارسال کنند.

سومین کنگره ملی زغال سنگ ایران با هدف بررسی جایگاه زغال سنگ در صنایع برتر ایران، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت معدن زغال سنگ، گسترش ارتباط بین صنایع و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی منطبق بر نیازهای واحدهای صنعتی و ارائه راهکارهایی برای بهبود و ارتقای وضعیت کنونی این صنعت نهم و دهم  شهریورماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود  برگزار می شود


کلمات کلیدی: #سومین کنگره ملی زغال سنگ ایران
12345