اخبار و رویدادها: گردهمایی مدیران فرهنگی دانشگاه های منطقه 9 کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود

گردهمایی مدیران فرهنگی دانشگاه های منطقه 9 کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود
جمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵- ۲۳:۵۴:۲۳



معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود از گردهمایی مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های منطقه 9 کشور به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر هادی قربانی با بیان اینکه گردهمایی مدیران و کارشناسان فرهنگی و دانشگاه های منطقه 9 کشور با دعوت از برخی مدیران و صاحبنظران فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، سوم و چهارم شهریور ماه سال جاری به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی برنامه ریزی جهت افزایش کیفیت و کمیت برنامه های فرهنگی در دانشگاه ها است.

وی تصریح کرد: در این گردهمایی 30 تن از مدیران و مسئولان فرهنگی دانشگاه های منطقه 9 کشور شامل استان های سمنان،خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی حضور دارند.

دکتر قربانی بررسی راهکارهای تبدیل اقتصاد مقاومتی به گفتمان فرهنگی جامعه،بررسی راهکارهای چگونگی ارتباط موثر با جوانان و دانشجویان و بررسی راهکارهای تقویت کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها را از مهمترین محورهای این نشست دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود خاطر نشان کرد: بازدید از اماکن فرهنگی،تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در حاشیه نشست مدیران فرهنگی دانشگاه های منطقه 9 کشور خواهد بود.

 

 

 


کلمات کلیدی: #گردهمایی مدیران فرهنگی و اجتماعی منطقه 9 کشور
12345