اخبار و رویدادها: برگزاری کارگاه آموزشی با حضور اساتید دانشگاه ولونگونگ استرالیا در حاشیه سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران

برگزاری کارگاه آموزشی با حضور اساتید دانشگاه ولونگونگ استرالیا در حاشیه سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵- ۱۴:۳۲:۲۶



دبیر علمی سومین کنکره ملی زغالسنگ ایران از برگزاری کارگاه آموزشی با حضور دو تن از اساتید دانشگاه ولونگونگ استرالیا در حاشیه برگزاری این کنگره خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد عطائی گفت: در حاشیه برگزاری سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران، کارگاه آموزشی با حضور پرفسورناجی عزیز و دکتر علی میرزا قربانعلی استاد و محقق دانشگاه ولونگونگ استرالیا برگزار خواهد شد.

وی هزینه شرکت در این کارگاه را برای دانشجویان مبلغ 250 هزار ریال و برای شرکت کنندگان آزاد 500 هزار ریال عنوان کرد و افزود: به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اعطا می شود.

 

 دکتر عطائی تصریح کرد: علاقمندان جهت شرکت در این کارگاه می توانند با شماره های 02332393507،09124744405تماس یا به تارنمای www.nicc2016.irو  پست الکترونیکیut.ac.ir nicc2016@shahrood مراجعه کنند.

سومین کنگره ملی زغال سنگ ایران با هدف بررسی جایگاه زغال سنگ در صنایع برتر ایران، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت معدن زغال سنگ، گسترش ارتباط بین صنایع و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی منطبق بر نیازهای واحدهای صنعتی و ارائه راهکارهایی برای بهبود و ارتقای وضعیت کنونی این صنعت نهم و  دهم شهریورماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود  برگزار می شود.

12345