اخبار و رویدادها: برگزاری کارگاه«اصول طراحی تهویه با نرم افزار VENTSIM» در حاشیه سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران

برگزاری کارگاه«اصول طراحی تهویه با نرم افزار VENTSIM» در حاشیه سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران
سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵- ۱۴:۲۱:۴۳



دبیر علمی سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران از برگزاری کارگاه« اصول طراحی تهویه با نرم افزار VENTSIM» در حاشیه برگزاری این کنگره در دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،دکتر محمد عطائی افزود: در حاشیه برگزاری سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران که نهم و دهم شهریور ماه سال جاری در این دانشگاه برگزار می شود، کارگاه «اصول طراحی تهویه با نرم افزار VENTSIM» با حضور مهندس ابراهیم الهی زینی عضو هیات علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی معرفی نرم افزار،روشهای مختلف ترسیم نقشه معدن در نرم افزار ،نحوه وارد کردن اطلاعات ورودی به نرم افزار ،نحوه دریافت انواع اطلاعات خروجی از نرم افزار ،روش تحلیل شدت جریان شبکه ،روش تحلیل افت فشار شبکه ،روش تحلیل گازخیزی در شبکه ،روش تحلیل آتش سوزی در شبکه و روش تحلیل تهویه طبیعی را از جمله سرفصل های این کارگاه برشمرد.

وی هزینه شرکت در کارگاه«اصول طراحی تهویه با نرم افزار VENTSIM» را برای دانشجویان 500 هزار ریال و برای افراد آزاد یک میلیون ریال عنوان کرد و افزود: به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطاء می شود.

دکترعطائی خاطر نشان کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در این کارگاه می توان با شماره های 03904040099 و 009-90939003 03004344400 و 03924890090 تماس یا به تارنمای اینترنتیwww.nicc2016.irمراجعه کنند.

سومین کنگره ملی زغال سنگ ایران با هدف بررسی جایگاه زغال سنگ در صنایع برتر ایران، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت معدن زغال سنگ، گسترش ارتباط بین صنایع و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی منطبق بر نیازهای واحدهای صنعتی و ارائه راهکارهایی برای بهبود و ارتقای وضعیت کنونی این صنعت نهم و دهم شهریورماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود  برگزار می شود.

 


کلمات کلیدی: #سومین کنکره ملی زغالسنگ ایران
12345