اخبار و رویدادها: بازدید از جنگل قطری در حاشیه برگزاری سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران

بازدید از جنگل قطری در حاشیه برگزاری سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران
یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵- ۱۳:۱۲:۰۲



دبیر اجرایی سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران از برگزاری اردوی بازدید از جنگل قطری درحاشیه سومین روز برگزاری این کنگره در دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر فرهنگ سرشکی گفت: دبیرخانه کنگره ملی زغالسنگ ایران در حاشیه برگزاری سومین روز این کنگره اردوی یک روزه بازدید از جنگل زیبای قطری را برنامه ریزی کرده است.

وی آشنایی با جاذبه های گردشگری شهرستان را مهمترین  هدف این اقدام برشمرد و افزود: جنگل رویایی و بکر قطری به عنوان یکی از مناطق نمونه گردشگری شهرستان به شمار می رود.

جنگل قطری در 45 کیلومتری شهرستان شاهرود و در حاشیه جنوبی رشته کوه البرز در کنار روستای زیبای ابر قرار گرفته است

 

این جنگل در موقعیت جغرافیایی 36 درجه، 46 دقیقه و 17 ثانیه عرض شمالی و 55 درجه، 7 دقیقه و 17 ثانیه طول شرقی واقع شده و به واسطه قرارگیری در منطقه کوهستانی دارای آب و هوای سرد و معتدل بوده و بارش بیشتر آن به دلیل رطوبت ناشی از دریای خزر است که طراوت و سرسبزی خیره کننده ای به آن بخشیده است.

 

سومین کنگره ملی زغال سنگ ایران با هدف بررسی جایگاه زغال سنگ در صنایع برتر ایران، آشنایی با آخرین دستاوردهای صنعت معدن زغال سنگ، گسترش ارتباط بین صنایع و دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی منطبق بر نیازهای واحدهای صنعتی و ارائه راهکارهایی برای بهبود و ارتقای وضعیت کنونی این صنعت نهم و دهم شهریورماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شاهرود  برگزار می شود.


کلمات کلیدی: #سومین کنگره ملی زغالسنگ ایران
12345