اخبار و رویدادها: اعزام 44 دانشجوی پسر دانشگاه صنعتی شاهرود به المپیاد ورزشی کشور

اعزام 44 دانشجوی پسر دانشگاه صنعتی شاهرود به المپیاد ورزشی کشور
یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵- ۱۳:۲۴:۲۳



مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود از اعزام 44 دانشجوی پسر این دانشگاه به سیزدهمین المپیاد ورزشی فرهنگی کشور در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر علی حسنی افزود: کاروان ورزشی دانشجویان پسر این دانشگاه 11 مردادماه سال جاری به سیزدهمین المپیاد ورزشی فرهنگی کشور که در مشهد مقدس برگزار می شود اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: این کاروان متشکل از تیم های فوتسال،بستکتبال، کشتی فرنگی و آزاد، بدمینتون،شنا و تکواندو با شرکت 44 بازیکن است.

دکتر حسنی افتتاحیه سیزدهمین المپیاد ورزشی فرهنگی دانشجویان کشور در بخش پسران را 12 مردادماه و پایان آن را نیز بیستم این ماه عنوان کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه کاروان ورزشی دختران دانشجو این دانشگاه نیز 27 تیرماه سال جاری به سیزدهمین المپیاد ورزشی فرهنگی کشور اعزام شده بودند خاطر نشان کرد: تیم های فوتسال و والیبال با کسب مقام چهارم در جمع مدال آوران شرکت کننده در المپیاد قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: در رشته بدمینتون انفرادی نیز فاطمه سروقدی موفق به کسب مدال طلا شد.

دکتر حسنی اظهار داشت: دانشجویان ورزشکار دانشگاه صنعتی شاهرود سال گذشته در مسابقه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور با کسب مقام های اول و دوم جواز حضور در المپیاد را بدست آورده بودند.


کلمات کلیدی: #المپیاد #ورزش #
12345