اخبار و رویدادها: دانشجوی دکتری مهندسی معدن دانشگاه صنعتی شاهرود از رساله خود دفاع کرد

دانشجوی دکتری مهندسی معدن دانشگاه صنعتی شاهرود از رساله خود دفاع کرد
چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۵- ۰۹:۴۰:۰۷



حاصل امینی خوشالان دانشجوی دکتری مهندسی معدن استخراج دانشگاه صنعتی شاهرود از رساله خود با عنوان«مدل سازی قابلیت اطمینان،دسترسی و تعمیر و نگهداری ماشین حفاری تمام مقطع تونل از نوع تعادل فشار زمین» دفاع کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، جلسه دفاع رساله دکتری حاصل امینی دانشجوی مهندسی معدن استخراج این دانشگاه با حضور دکتر سید رحمان ترابی به عنوان استاد راهنما و سید هادی حسینی استاد مشاور 29 تیرماه سال جاری در سالن آمفی تئاتر دانشکده معدن،نفت و ژئوفیزیک برگزار شد.

این دانشجو در دفاع از رساله خود گفت: این رساله برای بررسی عملکرد سیستمی ماشین حفاری تمام مقطع تونل از نوع تعادل فشار زمین،داده های عملیاتی شامل داده های توقف و خرابی ها و همچنین داده های تعمیرات ماشین حفار خط یک مترو تبریز در مدت 26 ماه عملیات ماشین بررسی و مطالعه شده است.

وی تصریح کرد: در این رساله ماشین حفار به پنج زیر سیستم مکانیک،برق،هیدرولیک،هوای فشرده و آب تقسیم شده و مدل سازی قابلیت اطمینان و قابلیت تعمیر و نگهداری برای این زیر سیستم ها و در نهایت کل ماشین صورت گرفته است.

امینی ادامه داد:بعد از آن قابلیت دسترسی هر کدام از زیر سیستم ها و ماشین حفار محاسبه شده و برنامه زمانی تعمیر و نگهداری پیشگیرانه مناسبت جهت بهبود قابلیت اطمینان ماشین ارائه شده است.


کلمات کلیدی: #دفاع #رساله #دانشکده #معدن
12345