اخبار و رویدادها: 82 تیم شرکت کننده در مسابقات مقدماتی المپیاد جهانی روباتیک به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود

82 تیم شرکت کننده در مسابقات مقدماتی المپیاد جهانی روباتیک به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۵- ۱۲:۲۸:۴۰



دبیر اجرایی مسابقات مقدماتی سیزدهمین المپیاد جهانی روباتیک از شرکت 82 تیم از سراسر کشور در این رقابت ها که به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،مهدی نیک زاد افزود: 82 تیم از سراسر کشور درمسابقات مقدماتی سیزدهمین المپیاد جهانی روباتیک WRO 2016 که پنج شنبه هفتم مردادماه سال جاری ساعت 16 الی 21 به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود شرکت دارند.

وی  افراد حاضر این دوره از مسابقات را 208 نفر عنوان کرد و افزود: مسابقات در مقاطع مختلف F&M، Junior، Football ،Senior،Open و University  با موضوع مدیریت پسماند و تفکیک زباله برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی مسابقات مقدماتی سیزدهمین المپیاد جهانی روباتیک در رابطه با علت انتخاب شاهرود جهت برگزاری این مسابقات اظهار داشت: سیزدهمین دوره مسابقات انتخابی المپیاد جهانی رباتیک (نوامبر۲۰۱۶,دهلی نو,هند) برای اولین بار در کشور در یکی از شهرها بجز تهران برگزار می شود و چون شاهرود در سطح کشور دارای ظرفیت های ویژه بوده و اکثر سال ها  نماینده ای از این شهر در مسابقات جهانی حضور داشته، مسابقات انتخابی جهانی رباتیک لگو توسط آموزشگاه لگوی آموزشی شاهرود به میزبانی دانشگاه صنعتی برگزار می شود.

 

 

12345