اخبار و رویدادها: اعلام برندگان مسابقه کتبی نسیم رحمت در دانشگاه صنعتی شاهرود

اعلام برندگان مسابقه کتبی نسیم رحمت در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۵- ۱۱:۰۱:۳۹



مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری برندگان مسابقه کتبی نسیم رحمت در این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی با اعلام برندگان مسابقه کتبی نسیم رحمت در این دانشگاه افزود: این مسابقه از اول ماه مبارک رمضان با موضوع تفسیر قرآن کریم همه روزه در مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه برگزار می شد.

وی ادامه داد: سوال این مسابقه از بیانات سخنران و مفسر مدعو حضرت حجت الاسلام قضایی بوده که بلافاصله پس از اقامه نماز جماعت به مدت بیست دقیقه ایراد و برگه پاسخنامه در جلسه سخنرانی در مسجد دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر توزیع می شد.

حجت الاسلام فندرسکی در پایان از بین تمامی شرکت کنندگانی که به تمام سوالات پاسخ صحیح داده بودند 12 نفر به قید قرعه به عنوان برنده اعلام شدند.

مسئول دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: محمدرضا شاه حسینی، منیره قرایی، سید جواد آقایان، فرامرز میرزایی، صدیقه دهقانپور، نوروز علی بیاری، وحید سعیدی، علی اللهیاری، غلامرضا یاقوتی، الهام عرب احمدی، محمد علی دوستی و مهدی حسنی به عنوان برندگان مسابقه نسیم رحمت در این دانشگاه اعلام شدند.

وی جایزه این مسابقه را مبلغ نقدی یک میلیون ریالی اعلام کرد و افزود: برندگان می توانند جهت دریافت هدایای خود تا 19 تیرماه به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مراجعه کنند.

12345