اخبار و رویدادها: اطلاعیه؛ نحوه ثبت نام وام های دانشجویی در نیمسال اول 95

اطلاعیه؛ نحوه ثبت نام وام های دانشجویی در نیمسال اول 95
چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۹۵- ۱۱:۱۰:۲۷



(وام تحصیلی دانـش هستـه ای،وام مسکـن،ضـروری، ودیعه مسکن متأهلین، ازدواج و ...)

« اطلاعیـه ثبت نام اولیه وام هـای تحصیلـی(وام تحصیلی دانـش هستـه ای،وام مسکـن،ضـروری، ودیعه مسکن متأهلین، ازدواج و ...) و شهریه در نیمسال اول95

 

با عنایت به اینکه ارائه تسهیلات وام منوط به ثبت نام اولیه دانشجویان در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان بوده، لـذا کلـیه دانشجویان متقاضی وام های فوق الذکر می بایست، نسبت به ثبت اطلاعات فردی و درخواست وام از تاریخ 1/4/95 لغایت 30/5/95 به آدرس ذیل مراجعه نمایند.

(http://bp.swf.ir)

ابتدا کلیک بر روی" ورود به سامانه پورتال فاز2 "وسپس نام کاربری و کلمه عبور هر دو شماره کارت ملی می باشدضمناً وارد نمودن خط تیره شماره کارت ملی الزامی است.

بدیهی است دانشجویانی که نسبت به ثبت نام اولیه در پورتال دانشجویی صندوق رفاه اقدام نمایند، در اولویت پرداخت وام قرار خواهند گرفت.

ضمنـاً شرایط واگـذاری وام هـا بشرح ذیل می باشد:

1-     اصل سند تعهد محضری صندوق رفاه را به امور دانشجویی تحویل داده باشند.

2-    افتتاح حساب بانکی در بانک تجارت (جهت دانشجویان روزانه)

3- دانشجویـان متقاضـی وام مسکن می بایست ، فاقـد خوابگـاه بوده و کپـی اجاره نامه معتـبر (مربوط به سال 95) که در آن مشخصات متقاضـی ذکر گردیـده  و در ابعاد کاغذ A4 باشد را حداکثر تا تاریخ 15/7/95 به امور دانشجویی ارائه نمایند.

4-    دانشجویان متقاضی وامهای ضروری،ودیعه مسکن متأهلی دوره روزانه و وام ازدواج دوره روزانه می بایست مدارک معتبر خود را تا تاریخ 15/7/95 ارائه نمایند.

5-   دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می بایست فاقد بدهی معوقه و یا جریمه دیرکرد از صندوق رفاه باشند.

(مراجعه به سایت http://bp.swf.ir   جهت اطلاع از وضعیت بدهی)

 

با تشکر- اداره رفاه دانشجویی-1/4/95

12345



نظرات قبلی (1)