اخبار و رویدادها: به مناسبت ماه مبارک رمضان: مسابقه تلگرامی «ضیافت نور» و «نسیم رحمت» در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود

به مناسبت ماه مبارک رمضان: مسابقه تلگرامی «ضیافت نور» و «نسیم رحمت» در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵- ۱۰:۲۵:۲۴

به مناسبت ماه مبارک رمضان: مسابقه تلگرامی «ضیافت نور» و «نسیم رحمت» در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود

سرپرست دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود از برگزاری دو مسابقه تلگرامی «ضیافت نور» و «نسیم رحمت» به مناسبت ماه مبارک رمضان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان،مسابقه کتبی نسیم رحمت و همچنین مسابقه تلگرامی ضیافت نور در این دانشگاه برگزار می شود.

وی در رابطه با چگونگی برگزاری مسابقه تلگرامی ضیافت نور افزود: به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان هر روز یک سوال قرآنی در کانال تلگرامی telegram.me/nahad_shahrood بارگذاری می شود.

حجت الاسلام فندرسکی اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند پاسخ سوال را با ذکر نام، نام خانوادگی و شماره شناسنامه در ساعت 8 الی 10 صبح روز بعد به آی دی @nahad_SUTارسال کنند.

سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد: مسابقه کتبی نسیم رحمت با موضوع تفسیر قرآن کریم نیز همه روزه در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه برگزار می شود.

وی ادامه داد: سوال این مسابقه از بیانات سخنران و مفسر مدعو حضرت حجت الاسلام قضایی بوده که بلافاصله پس از اقامه نماز جماعت به مدت بیست دقیقه ایراد و  برگه پاسخنامه در جلسه سخنرانی در مسجد دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر توزیع می شود.

حجت الاسلام فندرسکی با بیان اینکه شرکت کنندگان جهت تحویل پاسخنامه باید تا ساعت 11 صبح روز به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مراجعه کنند خاطر  نشان کرد: به 10 نفر از شرکت کنندگان برتر به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می گردد.

12345