اخبار و رویدادها: آیین دانش آموختگی دانشجویان مکانیک و مکاترونیک دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

آیین دانش آموختگی دانشجویان مکانیک و مکاترونیک دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵- ۰۹:۴۹:۴۸

آیین دانش آموختگی دانشجویان مکانیک و مکاترونیک دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

90 نفر از دانشجویان مکانیک و مکاترونیک دانشگاه صنعتی شاهرود پایان دانش آموختگی خود را جشن گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود؛ آیین دانش آموختگی 90 نفر از دانشجویان مکانیک و مکاترونیک، 16 خردادماه با حضور رییس و اعضای هیات علمی دانشکده مکانیک و مکاترونیک در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد.

دکتر مهدی گردوئی مشاور فرهنگی دانشکده مکانیک و مکاترونیک در این مراسم ضمن خوش آمدگوئی به دانشجویان و خانواده های آنها افزود: هدف از تحصیل دانشجویان در مقطع کارشناسی آگاهی به نیازها و بیرون رفتن از جهل مرکب است.

وی با بیان اینکه دانشجویان در مقطع کارشناسی یاد می گیرند که چطور نیازهای خود را متناسب با  علمی که کسب کرده اند، پیدا کنند، اظهار داشت: چه بسا دانشجویان موفقی داشته ایم که مقطع کارشناسی خود را در دانشگاه صنعتی شاهرود گذرانده و الان در مدارج بالاتر و در مراکز معتبر علمی تحصیل می کنند.

دکتر گردوئی تصریح کرد: دانشجویان نباید به مقدار علمی که در مقطع کارشناسی کسب کرده اند، مغرور شده و فکر کنند که دانش همین است بلکه باید به علوم فراتر که بردش بیش از زندگی مادی است فکر کنند.

مشاور فرهنگی دانشکده مکانیک و مکاترونیک دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به نامه تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به گورباچف گفت: حضرت امام (ره) در این نامه  تاکید کرده اند که با مادیت نمی توان بشریت را از بحران عدم اعتقاد به معنویت که اساسی ترین درد جامعه بشری در غرب و شرق است به در آورد و باید به دنبال کسب علم معنوی و توحیدی بود.

پخش کلیپ، اجرای مسابقه و اهدای لوح از جمله برنامه های این آئین بود.

12345