اخبار و رویدادها: راه اندازی سیستم مکانیزه ارتباط با مشتریان از طریق تیکت در دانشگاه صنعتی شاهرود

راه اندازی سیستم مکانیزه ارتباط با مشتریان از طریق تیکت در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵- ۱۲:۳۸:۱۷

راه اندازی سیستم مکانیزه ارتباط با مشتریان از طریق تیکت در دانشگاه صنعتی شاهرود

رییس مرکز محاسبات و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: سیستم مکانیزه ارتباط با مشتریان از طریق تیکت در این دانشگاه به بهره برداری رسیده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر علی مس فروش افزود: از دوازدهم خردادماه سال جاری سیستم پاسخگویی به سوالات از طریق Ticketing به صورت آزمایشی و با هدف مدیریت سرویس به دانشگاهیان به بهره برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: از این پس اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه می‌توانند هر گونه مشکلی که به مرکز کامپیوتر مربوط می‌شود را از طریق آدرس ccitticket.shahroodut.ac.ir در حالت آنلاین یا آدرس 172.16.3.5 در حالت آفلاین مطرح کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنند.

سیستم مکانیزه ارتباط با مشتریان از طریق تیکت (Ticket)، به کاربر این امکان را می دهد که در کمترین زمان به جواب خود رسیده و یا درخواست خود را به بخش مربوطه ارسال و جوابیه یا مشاوره خود را نیز از همان طریق دریافت کند.

 

12345