اخبار و رویدادها: دکتر محمدمهدی فاتح: روابط عمومی تابلوی تمام نمای موفقیت های یک سازمان است

دکتر محمدمهدی فاتح: روابط عمومی تابلوی تمام نمای موفقیت های یک سازمان است
سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۱:۲۹:۵۹

دکتر محمدمهدی فاتح: روابط عمومی تابلوی تمام نمای موفقیت های یک سازمان است

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود، روابط عمومی را تابلوی تمام نمای موفقیت های یک سازمان دانست و گفت: تمام عملکرد یک سازمان از طریق روابط عمومی منعکس می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در آئین گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و بزرگداشت خیام نیشابوری که بیست و هفتم شهریور ماه در آمفی تئاتر دانشکده معدن این دانشگاه برگزارشد، روابط عمومی را تابلوی تمام نمای موفقیت های یک سازمان دانست و افزود: این واحد با انعکاس فعالیت های سازمان ها در قالب تهیه خبر، فیلم و عکس، پل ارتباطی میان جامعه و آن سازمان می شود.

وی تصریح کرد: روابط عمومی می تواند به عنوان مشاور طراز اول در کنار مسئولین دانشگاه قرار گرفته و در ارتباط با جامعه و افکارسنجی از فعالیت های صورت گرفته، به نقاط قوت و ضعف مجموعه پی ببرد.

دکتر فاتح اظهار داشت: همچنین روابط عمومی به عنوان سخنگوی رسمی دانشگاه، باید به گونه ای در صحنه حاضر باشد که کل مجموعه در روابط عمومی جمع و به بیرون عرضه شود.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه وب سایت دانشگاه یکی از موارد اصلی در رتبه بندی دانشگاه ها به حساب می آید افزود: باید با استفاده از فناوری های جدید، این سایت به روز و جذاب شده و به آسانی اطلاعات فعالیت های انجام شده در دانشگاه را به بیرون انعکاس دهد.

وی ارتباط تنگانگ با رسانه ها و اصحاب خبر را از دیگر ویژگی های روابط عمومی موفق دانست گفت: روابط عمومی باید دائما فعالیت های سازمان خود را رصد کرده و آن را به رسانه ها منعکس کند.

دکتر فاتح در بخش دیگری با تجلیل از یکایک کارکنان روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، تکریم مجموعه را یکی از رموز موفقیت یک سازمان دانست و افزود: تکریم، بزرگترین برد را در فضای انسانی داشته و من به عنوان یک مدیر به خوبی از این اهرم ارزشمند استفاده کرده و در  مناسبت های مختلف از جمله بزرگداشت روز زن، معلم، کارگر و دانشجو در این فضا حرکت کرده ایم.

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود افزود:همانطور که تکریم نیروهای انسانی مهم و اثر گذار هستند،تکریم سرمایه های تاریخی از جمله مشاهیرو دانشمندان ما نیز ارزش بالایی دارد.

وی تصریح کرد: خیام یکی از دانشمندان و مشاهیر برجسته ایرانی است و کارهای ارزشمندی انجام داده که در آن زمان پیشتازانه بوده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این مراسم با تاکید بر اهمیت روز بزرگداشت عالمان و دانشمندان اثرگذار در تمدن اسلامی افزود: به منظور قدرشناسی از خدمات مفاخر و مشاهیر جهان اسلامی و شناخت این افراد لازم است چنین مراسم هایی در دانشگاه و محیط های علمی رونق بگیرد.

دکتر محمود رحیمی همچنین با تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی از تمامی دانشجویان و استادان خواست تا نقطه نظرات و پیشنهادات خود را جهت رفع نقاط ضعف و قوت بخشیدن عملکرد های مثبت روابط عمومی دانشگاه به کارکنان این واحد منعکس کنند.

در ادامه این جلسه دکتر نوید فیروزی،دکتر مهدی ایرانمنش و استاد سیدفرخ فروهنده از اساتید دانشکده ریاضی این دانشگاه در رابطه با عمر خیام نیشابور مطالبی را بیان کردند.

12345