اخبار و رویدادها: برگزاری کارگاه تخصصی آموزش پیش از ازدواج در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش پیش از ازدواج در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۴:۵۱:۰۴

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش پیش از ازدواج در دانشگاه صنعتی شاهرود

مسئول مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه صنعتی شاهرود از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش پیش از ازدواج در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،حسین خادمیان افزود: کارگاه تخصصی آموزش پیش از ازدواج، طی سه دوره، ویژه خواهران در مرکز مشاوره و خوابگاه هفت تیر برگزار می شود.

وی افزود: دوره اول این کارگاه، پنج شنبه 30 اردیبهشت ماه از ساعت 14 الی 18 در مرکز مشاوره و دوره دوم و سوم نیز 30 و 31 اردیبهشت از ساعت 19 الی 23 در سالن آمفی تئاتر آفتاب خوابگاه هفت تیر برگزار خواهد شد.

خادمیان اظهار داشت: زینت السادات میرغفوریان، دانشجوی ممتاز دکترای روانشناسی، مدرس دانشگاه و کارشناس آموزش و ارتقاء سلامت مدرس این دوره از کلاس ها است.

مسئول مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه صنعتی شاهرود،ضرورت آمادگی و آموزش پیش از ازدواج، آشنایی، عشق، مراحل ازدواج، ازدواج های  نادرست، ملاک ها و معیارهای ازدواج های موفق، پیش بینی کننده های ازدواج موفق، علائم هشدار دهنده در ازدواج، اهمیت ازدواج و تاثیرات آن، سوالاتی که باید زوج ها به آنها پاسخ دهند، مهارت های انطباقی، اشاره به 10 « ای کاش» و توضیح و تبیین آنها را از موضوعاتی عنوان کرد که شرکت کنندگان در کارگاه تخصصی آموزش پیش از ازدواج با آن آشنا می شوند.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند به صورت حضوری و با مراجعه به دفتر مرکزی مشاوره و سلامت دانشگاه صنعتی، روبروی مسجد پیامبر اعظم (ص) و اتاق 310 خوابگاه یاس، تماس با شماره 02332395560 و یا ارسال پیامک (نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه) به شماره 09211802808 جهت شرکت در این کارگاه ثبت نام کنند.

 

12345