اخبار و رویدادها: حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش پیاده روی خانوادگی

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش پیاده روی خانوادگی
شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۲:۰۴:۲۷

حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در همایش پیاده روی خانوادگی

همایش پیاده روی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود با استقبال پرشور کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده های آنها در اردوگاه آموزشی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در این همایشکه به مناسبت اعیاد شعبانیه جمعه 24 اردیبهشتدر اردوگاه آموزشی این دانشگاه با حضور یک هزار و 250 نفر به طول 3 کیلومتر برگزار شد، ورزش را اساس کار جامعه سالم و پویا دانست.

وی با قدردانی از تربیت بدنی و کلیه واحدهای دست اندرکار این همایش افزود: شرکت در چنین برنامه های باعث ایجاد شور و نشاط و صمیمیت بین همکاران می شود.

دکتر فاتح با اشاره به فراهم شدن زمینه بهره برداری همکاران و خانواده ها از فضای مفرح و طبیعت زیبای اردوگاه دانشگاه که با زحمات و تلاش های مستمر همکاران و مساعدت های خیرین به نتیجه رسید، خواستار حفظ و نگهداری بهینه این مجموعه شد.

وی همچنین حمایت همسران و خانواده ها از همکاران را عامل فراغ بال آنان و انجام بدون دغدغه فعالیت های دانشگاه دانست و رشد و توسعه همه جانبه دانشگاه را مدیون فداکاری خانواده ها عنوان کرد.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه ورزشی دانشگاه صنعتی شاهرود هم در پایان این همایش با تشکر از حضور همه کارکنان، اعضای هیات علمی و خانواده های آنها، از کسب بالاترین سهمیه حضور در المپیاد ورزشی کشور که تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود خبر داد.

دکتر علی حسنی همچنین از مجموعه همکاران خود در تربیت بدنی قدردانی کرد و گفت: با وجود کمبود نیروی انسانی، همکاران ما با تلاش و کاربی وفقه سعی دارند بهترین برنامه ها را جهت ایجاد فضایی شاد در بین همکاران برگزار کنند.

در پایان این همایش به قید قرعه جوایزی از جمله کفش، تی شرت، ساک ورزشی، کوله پشتی، گرم کن، عینک، ترازوی دیجیتال، اسکیت بورد و...  اهداء شد.

همچنین به 300 نفر از کودکان زیر 10 سال شرکت کننده در همایش جوایز کودکانه تعلق گرفت.

لازم به ذکر است جایزه ویژه این همایش دو دستگاه دوچرخه بود که به حسین فردوسی از حوزه آموزش و عباس عامری از حوزه باغبانی اهداء شد.

در پایان این مراسم از احمد خراطها، معصومه ناظمی و مجتبی حیدری از کارکنان تربیت بدنی دانشگاه به خاطر تلاش در برگزاری برنامه های ورزشی با اهدا لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.

پذیرایی صبحانه و نهار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

12345