اخبار و رویدادها: رونمایی از تمبر یاد بود پروفسور علی اکبر جلالی در دانشگاه صنعتی شاهرود

رونمایی از تمبر یاد بود پروفسور علی اکبر جلالی در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۰:۵۱:۲۵

رونمایی از تمبر یاد بود پروفسور علی اکبر جلالی در دانشگاه صنعتی شاهرود

تمبر یاد بود پروفسور علی اکبر جلالی پدر علم اینترنت ایران در دانشگاه صنعتی شاهرود رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در پایان برگزاری همایش تجلیل از چهره ماندگار علمی کشور دکتر علی اکبر جلالی که 20 اردیبهشت ماه در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد از تمبر یادبود وی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی رونمایی شد.

دکتر علی اکبر جلالی در سال 1333 در روستای شاهکوه در 60 کیلومتری شهرستان شاهرود و 60 کیلومتری شهرستان گرگان در میان رشته کوه های البرز چشم به جهان گشود.

وی نزدیک به 30 سال است که وارد فعالیت های اجتماعی شده و کمک به هموطنان خود را بر اساس توسعه علمی دنبال می کند.

دکتر جلالی بخشی از فعالیت های خود را با انگیزه، آینده نگری، برنامه ریزی، تلاش بی وقفه، کارگروهی و استفاده از کلیه گروه های جامعه، به خصوص سازماندهی و به کارگیری جوانان در روستاهای کشور از سال 1359 آغاز کرده است.

وی استاد تمام دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران، استاد پاره وقت دانشگاه ویرجینیای غربی و عضو هیئت مدیره انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی و پدر فناوری اطلاعات کشور محسوب می شود.

دکتر جلالی از سال 1373 تا کنون با انجام بیش از 2500 سخنرانی و سمینار علمی جذاب در مجامع مختلف علمی داخل و خارج کشور و صدها برنامه رادیویی و تلویزیونی و ده ها مقاله و مصاحبه در روزنامه ها و مجلات داخلی و تالیف و ترجمه بیش از 60 کتاب علمی و ترویجی رسالت سنگین فرهنگ سازی توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات را در کشور انجام داده است.

 

12345