اخبار و رویدادها: پروفسور جلالی از مفاخر بلند آوازه و صاحب نام در کشور است

پروفسور جلالی از مفاخر بلند آوازه و صاحب نام در کشور است
سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۰۹:۴۸:۳۶

پروفسور جلالی از مفاخر بلند آوازه و صاحب نام در کشور است

نماینده منتخب مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم در پیامی به مناسبت برگزاری همایش تقدیر از پروفسور جلالی گفت: پروفسور جلالی یکی از این مفاخر بلندآوازه و صاحب نام است .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، سیدحسن حسینی در پیامی ضمن تقدیر از مسئولان برگزاری همایش تقدیر از پرفسور علی اکبر جلالی، آورده است: ن والقلم و ما یسطرون؛ تقدیس مقام معلم، خشوع در ساحت علم و کرنش در برابر اولین مربی جهان هستی، یعنی پروردگار دانا و تواناست. اینجانب لبریز از سروری بی قیاس، شکرگزار آفریدگار جان آفرینم که ریشه در خاکی دارم که پرورش دهندۀ عالمانی بزرگ در حوزه و دانشگاه است و «پرفسور علی اکبر جلالی»، یکی از این مفاخر بلندآوازه و صاحب نام است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروزه شهر با صفای من، به داشتن مردانی چون او مفتخر است که در اوج باورهای دینی و ملی و با سابقه ای جهادی و عشق  خدمت به مستضعفان، بازگشت به وطن را به زندگی در دنیای فریبا و وسوسه انگیز غرب، ترجیح می دهد تا نام خود را بر تارک فناوری اطلاعات ایران ثبت نموده و بداعت فضای مجازی سه بعدی و نیز اقتصاد دانش بنیان آی. تی محور را از آن خود سازد.

حسینی در ادامه تاکید کرد: بی تردید، این الگوی فرهنگ و هویت مستقل ایرانی اسلامی که از دانشمندان کبار و از نظریه پردازان صاحب مرجعیت علمی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و واجد اندیشه ناب مبتنی بر تغییر و توسعه است، برای نسل جوان امروز و فردای کشور، چهره ای ماندگار و اسوه ای حسنه خواهد بود که در عین فهم عمیق دنیای غرب و مدرنیته، از مجاهدت علمی پیوسته و خدمت به کشور خود غافل نباشند، اینجانب فرصت را مغتنم شمرده، از همه دست اندرکاران آیین تجلیل از برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر علی اکبر جلالی، سپاس وافر داشته و حسن عمل و نیک فرجامی را برای خود و همگان آرزومندم.

همایش تجلیل از مقام علمی پروفسور جلالی دوشنبه 20 اردیبهشت در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

 

12345