اخبار و رویدادها: همایش شهدای مدافع حرم و مهاجر الی الله در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

همایش شهدای مدافع حرم و مهاجر الی الله در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۴:۵۴:۳۹

همایش شهدای مدافع حرم و مهاجر الی الله در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

همایش بزرگ شهدای مدافع حرم و مهاجر الی الله به همت «ستاد دانشجویی راه ناتمام» دانشگاه های شهرستان شاهرود و حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید علیرضا میرباقری رئیس حوزه اسلامی دانشگاهیان شاهرود ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و خانواده های شهدا به تبیین مقام والای شهید در قرآن پرداخت.

امیر زارع ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان سمنان نیز در ادامه این مراسم در سخنانی با تجلیل از ایثار و فداکاری خانواده شهدا و با بیان اینکه شهدای مدافع حرم امنیت ما را در داخل تامین می کنند اظهار کرد: شهدای مدافع حرم به فرموده رهبر انقلاب از شهدای مظلوم ما هستند که برای ایجاد امنیت جمهوری اسلامی کیلومترها آن سوی مرزها با استکبار جهانی و اسلام آمریکایی مبارزه می کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود خاطر نشان کرد: دفاع در دین اسلام یک فریضه است و در هر کجا که مظلومی درخواست کمک دارد باید کمک کرد و این استراتژی انقلاب اسلامی است و ما با قوت از مظلوم در مقابل ظالم دفاع می کنیم.

وی با تجلیل از خانواده های مدافع حرم گفت: شما باید قدر این نعمتی که به شما داده شده را بدانید و در راستای نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش نمایید.

زارع با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز آماده تر از هر زمان دیگری هستند گفت: نیروهای مسلح امروز برای دفاع از انقلاب اسلامی آماده تر از هر زمان دیگر هستند و گوش به فرمان فرماندهی کل قوا برای دفاع از نظام اسلامی در داخل و خارج از مرزهای جغرافیایی می باشند.

در این مراسم که با مرثیه خوانی در وصف شهدای مدافع حرم و شعرخوانی و اجرای تئاتر همراه بود از بیش از 20 خانواده مدافع حرم استان سمنان و مهاجران الی الله که در فاجعه منا به شهادت رسیدند با اهداء لوح سپاس و تندیس تجلیل و تکریم شد.

 

12345