اخبار و رویدادها: چهارمین جشنواره داخلی حرکت در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز به کار کرد

چهارمین جشنواره داخلی حرکت در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز به کار کرد
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۴:۰۷:۱۲

چهارمین جشنواره داخلی حرکت در دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز به کار کرد

مدیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: چهارمین جشنواره داخلی حرکت با هدف معرفی دستاوردهای این انجمن های فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر حسین قلی زاده نرم افزود: چهارمین جشنواره داخلی حرکت با هدف معرفی دستاوردهای انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه طی سال گذشته، از امروز 19 اردیبهشت ماه سال جاری در تالار شقایق ها فعالیت خود را آغاز و تا سه شنبه 21 اردیبهشت این ماه ادامه دارد.

وی با بیان این که جشنواره ی حرکت همه ساله با حضور کلیه انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه ها در سراسر کشور برگزار می شود اظهار داشت: در دانشگاه  صنعتی شاهرود نیز امسال برای چهارمین بار فرصتی در اختیار انجمن های علمی دانشجویی قرار گرفته است تا دستاوردهای خود را طی سال گذشته به معرض نمایش بگذارند.

دکتر قلی زاده نرم تصریح کرد: در اختتامیه این جشنواره نیز که سه شنبه 21 اردیبهشت ماه ساعت 18 در تالار لاله این دانشگاه برگزار می شود، از عوامل اجرایی جشنواره و همچنین اعضا و فعالان سال گذشته که در انجمن های علمی دانشجویی فعالیت داشتند، تقدیر می شود.

مدیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود انتخاب انجمن برتر با در نظر گرفتن معیارهایی نظیر خلاقیت و نوآوری، انجام پژوهش، داشتن مقاله، اختراع و مسائل آموزشی و همچنین رعایت نظم و قوانین را از دیگر برنامه های اختتامیه جشنواره داخلی حرکت در این دانشگاه ذکر کرد.

12345