اخبار و رویدادها: فراخوان ثبت نام در دومین مسابقه با عنوان « دانشگاه عاری از دخانیات »

فراخوان ثبت نام در دومین مسابقه با عنوان « دانشگاه عاری از دخانیات »
سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵- ۱۳:۴۸:۵۲

فراخوان ثبت نام در دومین مسابقه با عنوان « دانشگاه عاری از دخانیات »

مسئول مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه صنعتی شاهرود از فراخوان ثبت نام در دومین مسابقه با عنوان" دانشگاه عاری از دخانیات" در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، حسین خادمیان با اعلام فراخوان دومین مسابقه با عنوان« دانشگاه عاری از دخانیات » در این دانشگاه افزود: این مسابقه با هدف پیشگیری اولیه از اعتیاد به ویژه در زمینه عوارض و پیامدهای سوء مصرف مواد و پویاتر شدن مجموعه برنامه های پیشگیری از اعتیاد و طرح ارتقاء سلامت دانشجویان با سه محور علمی، ادبی و هنری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مقاله های تخصصی، ترویجی، پژوهشی از محورهای علمی، شعر و داستان جزء محورهای ادبی و هنرهای تجسمی و حجمی، عکس، فیلم کوتاه، طراحی، نقاشی، خطاطی، کاریکاتور، پیام و پوستر نیز شامل محور هنری فرخوان دومین مسابقه با عنوان "دانشگاه عاری از دخانیات" در دانشگاه صنعتی شاهرود است.

خادمیان اظهار داشت: علاقه مندان فرصت دارند تا تاریخ 20/2/95 آثار خود را به مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی تحویل داده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 32395560 تماس حاصل فرمایند.

مسئول مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه آثار برگزیده در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت خاطر نشان کرد: به نفرات اول تا سوم در هر محور جوایز نفیسی اهدا می شود.

12345