اخبار و رویدادها: برگزاری کارگاه آموزش نگارش  و ارائه مقالات به زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری کارگاه آموزش نگارش  و ارائه مقالات به زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵- ۱۲:۳۷:۲۰

برگزاری کارگاه آموزش نگارش  و ارائه مقالات به زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود از برگزاری کارگاه آموزش نگارش و ارائه مقالات به زبان انگلیسی در کنفرانس های ملی و بین المللی با همکاری دو انجمن برق و زبان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکترحسین قلی زاده نرم گفت: دومین کارگاه آموزشی ارائه شفاهی و نگارش مقالات به زبان انگلیسی در کنفرانس های ملی و بین المللی با همکاری دو انجمن برق و زبان هشتم و نهم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت دو روز در تالار لاله این دانشگاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه دو روزه آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی جهت نگارش مقالات و ارائه هر چه بهتر آن است.

دکتر قلی زاده نرم اظهار داشت: مدرس کارگاه دو روزه آموزش نگارش و ارائه مقالات به زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شاهرود،مهندس قوشخانه ای دانشجوی دکتری برق کنترل ،عضو IEEE و انجمن مهندسان کنترل و ابزار دقیق ایران و همچنین دارنده بهترین ارائه مقاله در دومین کنفرانس بین المللی برق و الکترونیک دانشگاه قاضی آنکارا و ترکیه خواهد بود.

مدیر انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود خاطر نشان کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در این کارگاه دو روزه به انجمن علمی دانشجویی زبان و برق مراجعه کنند.

12345