اخبار و رویدادها: برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی طی سال گذشته در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی طی سال گذشته در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵- ۰۹:۰۶:۴۲

برگزاری بیش از 700 برنامه فرهنگی طی سال گذشته در دانشگاه صنعتی شاهرود

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود از برگزاری 733 برنامه فرهنگی توسط واحدهای مختلف فرهنگی این دانشگاه طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر هادی قربانی با بیان اینکه طی سال گذشته 733 برنامه فرهنگی در این دانشگاه انجام شده افزود: کلیه این فعالیت ها در درگاه فرهنگی وزارت علوم ثبت شده است.

وی برگزاری جشن های دانش آموختگی و برگزاری اردوی توجیهی دانشجویان جدید در اردوگاه آموزشی دانشگاه به همراه اهدای هدیه، برگزاری جشن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اردوی راهیان نور، اردوی جهادی طرح ولایت، تشکیل کلاس های آموزشی، هنری و اجتماعی، بزرگداشت ایام مذهبی و ملی و فعالیت در حوزه حجاب و عفاف را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

دکتر قربانی اظهار داشت: برگزاری جشنواره ها، امور فوق برنامه همچون سخنرانی، اکران فیلم، ثبت نام حج عمره دانشجویی، مسئولیت نشریات دانشجویی، انجام امور فرهنگی و اجتماعی در خوابگاه های دانشجویی، اردوی های فرهنگی، سیاحتی و زیارتی و همچنین مسابقات فرهنگی و هنری در سه بخش دانشجویان، کارکنان و اساتید از دیگر برنامه های فرهنگی برگزار شده طی سال گذشته بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه 19 انجمن علمی دانشجویی در این دانشگاه فعال هستند تصریح کرد: 183 مورد فعالیت نیز در سال گذشته از سوی این انجمن ها در درگاه فرهنگی وزارت علوم به ثبت رسیده است.

وی برگزاری مسابقات داخلی و کشوری، مسابقه هواپیماهای رادیو کنترلی، مسابقه ACM، برگزاری همایش های مختلف با دعوت از متخصصین برتر کشوری، برگزاری نمایشگاه های تخصصی، برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های مختلف، برگزاری بازدیدهای علمی و حمایت از نشریات علمی و دانشجویی را از جمله برنامه های انجمن علمی دانشجویی دانشگاه طی سال گذشته برشمرد.

دکتر قربانی با بیان اینکه اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر هم طی سال گذشته 30 برنامه را در چهار سرفصل برگزار کرده است، افزود: تقویت بنیه علمی دانشجویان تحت پوشش؛ کلاس های فوق برنامه و کمک آموزشی متناسب با زمان، برگزاری اردوی های زیارتی و سیاحتی، پیگیری امور اداری، رفاهی و نقل و انتقالات دانشجویان تحت پوشش از جمله این برنامه ها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود همچنین از بررسی بیش از 90 پرونده اعضای هیات علمی جهت تبدیل وضعیت استخدامی و یا ارتقاء مرتبه علمی در کمسیون تخصصی ماده یک این دانشگاه خبر داد و افزود: خوشبختانه کلیه پرونده های مطروحه در این کمسیون به طور دقیق بررسی و مورد تایید قرار گرفته است.

وی در پایان از کلیه همکاران و مدیران مختلف حوزه فرهنگی و نیز سایر نهادها و حوزه های مرتبط در دانشگاه، به ویژه ریاست دانشگاه که با تلاش، تعامل و حمایت همه جانبه زمینه فعالیت و توفیقات این حوزه را فراهم آورده است صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

12345