اخبار و رویدادها: مراسم معنوی اعتکاف در مسجد دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود

مراسم معنوی اعتکاف در مسجد دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود
شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵- ۱۲:۳۹:۵۳

مراسم معنوی اعتکاف در مسجد دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر گفت: طبق سنوات گذشته مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور در مسجد پیامبر اعظم (ص) این دانشگاه با حضور پرشور دانشجویان برگزار می گردد.

حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته، برای معتکفین در طول روزها و شبهای اعتکاف علاوه بر انجام اعمال مخصوص ایام و لیالی اعتکاف، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی از قبیل سخنرانی، پاسخ به شبهات، مداحی، اجرای تواشیح و مدیحه سرایی پیش بینی شده است.

وی با دعوت از دانشجویان برای استفاده از این فرصت مغتنم ارتباط با خدا و ثبت نام در روزهای باقیمانده تا 29 فروردین ماه، گفت: حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد همتیان استاد اخلاق و معاون تهذیب حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین روح الله دشتی و حجت الاسلام والمسلمین رامین باباحسینی سخنرانان این سه روز هستند و علیرضا صادقی و علی اکبر نظری هم از مادحانی هستند که به مناسبت 13 و 15 رجب ولادت حضرت علی (ع) و وفات حضرت زینب (س) مولودی خوانی و مداحی خواهند کرد.

حجت الاسلام فندرسکی همچنین درباره اعمال ویژه عصر پانزدهم رجب و عمل ام داود تصریح کرد: این ویژه برنامه رأس ساعت 14 روز شنبه چهارم اردیبهشت با همکاری قاریان برتر شهرستان برگزار می گردد.

مراسم معنوی اعتکاف همزمان با سراسر کشور از پنجشنبه دوم تا شنبه چهارم اردیبهشت ماه به مدت 3 روز در مسجد پیامبر اعظم(ع) دانشگاه صنعتی شاهرود ویژه برادران و در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ویژه خواهران برگزار می شود.

12345