اخبار و رویدادها: انتخاب هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان سر دبیر ویژه نامه ژورنال علمی Advances in High Energy Physics

انتخاب هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان سر دبیر ویژه نامه ژورنال علمی Advances in High Energy Physics
سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵- ۱۰:۱۸:۴۷

انتخاب هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان سر دبیر ویژه نامه ژورنال علمی Advances in High Energy Physics

دکتر حسن حسن آبادی، هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان سر دبیر ویژه نامه ژورنال علمی Advances in High Energy Physics با ضریب تاثیر 203/2 انتخاب گردید.

در پی تصمیم مسئولان این ژورنال، ویژه نامه ای تحت عنوان Few-Body Systems in High Energy Physics که به سر دبیری این عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود می باشد، فعالیت خود را آغاز کرده است. همکاران ایشان دکتر ناصر کلانتر نیستانکی از دانشگاه گرونینگ هلند و دکتر محمد هادی زاده از دانشگاه اوهایو آمریکا می باشند.

این ویژه نامه در زمینه های مدل های کوارکی نسبیتی و غیر نسبیتی، روش های تجربی در سیستم های چند ذره ای و...  مقالات علمی را چاپ و نشر می کند.برای کسب اطلاع بیشتر از این ویژه نامه می توان به لینک زیر:

http://www.hindawi.com/journals/ahep/si/919524/cfp/ مراجعه کرد.

 دکتر حسن حسن آبادی، دارای مدرک دکتری تخصصی در زمینه فیزیک هسته ای - نظری می باشد که در چندین سال پیاپی به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی شاهرود شناخته شده است و همچنین ایشان تا به امروز بیش از 275 مقاله علمی  ISI در فیزیک نظری به ثبت رسانده اند.

12345



نظرات قبلی (1)