اخبار و رویدادها: طی سال گذشته: بیش از یک هزار و 200 دانشجو از دانشگاه صنعتی شاهرود فارغ التحصیل شدند

طی سال گذشته: بیش از یک هزار و 200 دانشجو از دانشگاه صنعتی شاهرود فارغ التحصیل شدند
سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵- ۱۳:۲۰:۱۶

طی سال گذشته: بیش از یک هزار و 200 دانشجو از دانشگاه صنعتی شاهرود فارغ التحصیل شدند

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: طی سال  گذشته یک هزار 278 دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود دکتر ناصر گودرزی در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی با بیان اینکه  سال گذشته یک هزارو 278 دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند افزود: این تعداد شامل 713 دانشجوی کارشناسی، 545 کارشناسی ارشد و 20 دکتری بوده است.

وی تعداد دانشجویان پذیرفته به این دانشگاه طی سال گذشته را نیز  دو هزارو 644 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: از این تعداد، یک هزار و 201نفر در مقطع کارشناسی، یک هزار و 319 نفر کارشناسی ارشد و 124 نفر هم در مقطع دکتری  تحصیل می کنند.

دکتر گودرزی موافقت با ایجاد 11 رشته گرایش در دانشگاه صنعتی شاهرود را یکی از موفقیت های سال تحصیلی 94 حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود ذکر کرد و گفت: این تعداد شامل سه رشته کارشناسی،هفت رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود، الکترونیکی کردن 16هزار پرونده، بازنگری شیوه نامه هیات ممیزه، برگزاری 10 آزمون سراسری در دانشگاه، تدوین آیین نامه شیوه اجرایی جذب دانشجو و برگزاری 38 جلسه را از دیگر فعالیت های این حوزه در سال تحصیلی 94 برشمرد.

12345