اخبار و رویدادها: کسب بالاترین سهمیه حضور در المپیاد ورزشی توسط دانشگاه صنعتی شاهرود در رقابت های منطقه سه

کسب بالاترین سهمیه حضور در المپیاد ورزشی توسط دانشگاه صنعتی شاهرود در رقابت های منطقه سه
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴- ۱۳:۱۶:۱۱

کسب بالاترین سهمیه حضور در المپیاد ورزشی توسط دانشگاه صنعتی شاهرود در رقابت های منطقه سه

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: این دانشگاه در رقابت های ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه، بالاترین سهمیه حضور در المپیاد ورزشی کشور که تابستان سال آینده به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر علی حسنی افزود: تیم های اعزامی دانشجویان این دانشگاه به رقابت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه که در رشته های مختلف به میزبانی دانشگاه های فردوسی مشهد، بیرجند، بجنورد، سمنان، حکیم سبزواری و کاشمر برگزار شد با کسب بالاترین امتیاز، سهمیه حضور در المپیاد کشوری را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: تیم دانشجویان پسر دانشگاه صنعتی شاهرود در رقابت های منطقه سه در دو رشته تیمی بسکتبال و فوتسال به ترتیب قهرمان و نائب قهرمان شدند.

دکتر حسنی افزود: در رشته تکواندو نیز دو سهمیه انفرادی، شنا هشت سهمیه انفرادی، بدمینتون سهمیه دوبل، کشتی آزاد و فرنگی هشت سهمیه انفرادی و دو میدانی نیز دو سهمیه انفرادی را کسب کردند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار داشت: دختران دانشجوی این دانشگاه نیز در رقابت های تیمی بدمینتون قهرمان و در بسکتبال، فوتسال و والیبال هم نائب قهرمان شدند و سهمیه حضور در المپیاد کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در رشته های تکواندو نیز یک سهمیه انفرادی، شنا چهار سهمیه انفرادی، تنیس روی میز سهمیه دوبل و دو میدانی هم با کسب سهمیه انفرادی، جواز حضور در المپیاد کشوری را کسب کردند.

12345