اخبار و رویدادها: رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود: موفقیت های دانشگاه حاصل تلاش همه دانشگاهیان است

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود: موفقیت های دانشگاه حاصل تلاش همه دانشگاهیان است
دوشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۴- ۱۶:۰۲:۲۴

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود: موفقیت های دانشگاه حاصل تلاش همه دانشگاهیان است

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود در روزهای پایانی سال طی جلسه ای از تلاش های همه مدیران این دانشگاه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح، دوشنبه پایان سال جاری طی نشستی با شورای دانشگاه از مدیران تقدیر نمود. در این مراسم که در سالن کوثر این دانشگاه برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: قدرشناسی از نیکوکاران، کارهای نیک را رواج می دهد.

وی با ابراز خرسندی از فعالیت های خوب انجام شده در بخش های مختلف دانشگاه طی یک سال گذشته اظهار داشت: باید با مطالعه، برنامه ریزی و مشورت، نواقص را رفع و نقاط قوت را بالا ببریم تا ان شاء الله در سال جدید صفحه بهتری را ورق بزنیم.

دکتر فاتح با بیان اینکه با همدلی و همکاری  توانستیم دانشگاه را صنعتی کنیم تصریح کرد: متاسفانه در زمانی که دانشگاه صنعتی نبوده در رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) از جایگاه ششم در بین دانشگاه های صنعتی کشور به هفتم تنزل داشتیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با روحیه ای که در شما سراغ دارم و با سازمانی که به مجموعه می دهید ان شاء الله رتبه خود را بهتر و جایگاهی که شایسته دانشگاه است را بدست می آوریم.

وی افزود: امسال فعالیت های ما  رشد مناسبی را در مقایسه با سال قبل داشته است و این موفقیت ها با تلاش همه دانشگاهیان حاصل شده است.
دکتر فاتح گفت: در طی سال 94 مدیران دانشگاه، با عملکرد مناسب رسانه فعالی بودند که این مجموعه را بطور شایسته به بیرون معرفی کردند.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از تلاش های و موفقیت های خوب دکتر عطایی در مدت تصدی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی تقدیر و برای دکتر گودرزی آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین از فعالیت های گسترده معاونت پژوهشی دانشگاه طی سال جاری از جمله بستن 15 قرارداد و شش تفاهم نامه همکاری با شرکت ها و سازمان های بزرگ و تجهیز آزمایشگاه ها و طرح های ارتباط با صنعت تقدیر به عمل آورد.

دکتر فاتح تصریح کرد: معاونت دانشجویی دانشگاه نیز با تلاش مضاعف کارهای سنگین حوزه دانشجویی را به خوبی انجام داده و به پشتوانه خدمات این معاونت امسال در دفترچه کنکور آورده ایم که به همه دانشجویان جدید خوابگاه تعلق می گیرد. وی افزود که با همت این معاونت، رضایتمندی دانشجویان بهبود یافته است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با تقدیر از معاونت مالی و اداری دانشگاه گفت: با تلاش و جدیت این معاونت سال 94 را در حالی به پایان می بریم که پشتیبانی مناسبی از همه بخش های دانشگاه انجام شده است. دکتر فاتح از مدیریت بودجه بخاطر برنامه ریزی و اقدامات کارشناسی تشکر نمود.

وی همکاری معاونت فرهنگی و نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در این دانشگاه را تحسین کرد و اظهار داشت: با همکاری این دو بخش خوشبختانه فعالیت های فرهنگی در داخل دانشگاه با لطافت خوبی انجام می شود و حداقل تنش را در لایه های مختلف احساس می کنیم.

دکتر فاتح گفت: با تلاش واحد روابط عمومی علاوه بر انعکاس بیش از 600 خبر از فعالیت های حوزه های مختلف بر روی وب سایت دانشگاه و همچنین نشریات محلی، سراسری و خبرگزاری ها و چندین نشست با اصحاب رسانه، برگزاری مراسم های مختلف از جمله تقدیر از کارمندان، کارگران، بازنشتگان، پژوهشگران برتر، اساتید نمونه، بانوان و غیره به خوبی انجام شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با برشمردن برگزاری مناسبت های مختلف طی سال در این دانشگاه و با بیان اینکه به منظور تکریم، تجلیل و توسعه همدلی خوشبختانه هیچ مناسبتی را از دست نداده ایم افزود: انسان پر از انرژی است و با تکریم و قدردانی، انرژی خود را جهت پیشبرد اهداف آزاد کند.

وی همچنین با برشمردن اقدامات عمرانی انجام شده در دانشگاه، آنها  را مدیون تلاش های مدیر عمرانی و تیم او عنوان کرد.

دکتر فاتح یکی از بخش های دانشگاه که اقدامات و تلاش های آن دیده نمی شود را حوزه ریاست ذکر کرد و گفت: با تلاش های شبانه روزی کارکنان این حوزه، اقدامات اساسی در حال انجام است. دکتر فاتح با تقدیر از مدیران عنوان کرد که زحمات شما باعث شده است که رئیس دانشگاه با آرامش جهت برقراری ارتباط با بیرون اقدام نماید.

رییس دانشگاه صنعتی از زحمات مدیریت حراست دانشگاه قدردانی کرد و گفت: با تلاش این مجموعه در دانشگاه یک فضای همراه با آرامش و امید حاکم است.

وی هیات ممیزه دانشگاه را مجموعه ای دلسوز دانست که با حفظ استانداردها و توجه به آیین نامه، ریل گذاری خوبی جهت حرکت دانشگاه به جلو انجام داده است.دکتر فاتح از نقش ارزنده هیات امنای دانشگاه به نیکی یاد کرد. 

وی در پایان از تلاش های همه روسای دانشکده ها، مدیران ستادی، کارکنان بخش های مختلف دانشگاه تشکر و سالی سرشار از خیر و برکت را برای همه آرزو کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل فندرسکی سرپرست نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: در احادیث داریم کسی که حضرت فاطمه(س) را درک کند قطعا شب قدر را درک کرده است و همچنین پیامبر اعظم (ص) می فرمایند: کسی که دخترم فاطمه را دوست بدارد در بهشت با من است و کسی که او را دشمن بدارد در آتش جهنم قرار می گیرد.

در پایان این جلسه هر یک از معاونان گزارش عملکرد یک ساله خود را ارائه دادند.

 

12345