اخبار و رویدادها: طی سال جاری: انعکاس 400 خبر از دانشگاه صنعتی شاهرود

طی سال جاری: انعکاس 400 خبر از دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴- ۱۵:۳۳:۰۳



مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: طی سال جاری 400 خبر از فعالیت های این دانشگاه در نشریات محلی، سراسری و خبرگزاری ها منتشر شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،دکتر محمود رحیمی افزود: از تعداد 670 خبر انعکاس یافته طی سال جاری بر روی وب سایت داخلی این دانشگاه، نزدیک به 400 خبر در نشریات محلی، سراسری و خبرگزاری ها منتشر شده است.

وی همچنین با ابراز خوشحالی از افزایش تعداد اخبار انعکاس یافته بر روی وب سایت داخلی دانشگاه و نشریات در مقایسه با سال قبل اظهار داشت: سال گذشته 470 خبر بر روی وب سایت داخلی و 250 خبر نیز در نشریات منعکس شده بود.

دکتر رحیمی با قدردانی از تلاش کارکنان روابط عمومی دانشگاه شاهرود اظهار داشت: همه همکاران نهایت سعی و تلاش خود را دارند تا فعالیت های این دانشگاه را به مردم و مسئولان معرفی کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه شاهرود همچنین از کلیه استادان، کارکنان دانشگاه و فعالان دانشجویی از جمله دبیران انجمن های علمی، بسیج دانشجویی و کانون های مختلف علمی هنری جهت همکاری با روابط عمومی قدردانی و ابراز امیدواری کرد در سال آینده با تلاش و همکاری بیشتر همکاران در تمامی بخش ها، شاهد انعکاس اخبار بیشتری از دانشگاه در مطبوعات باشیم.

 

 

12345