اخبار و رویدادها: تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی شاهرود

تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴- ۰۷:۰۲:۴۹



طی آئینی با حضور هیات رئیسه و روسای دانشکده ها در یک فضای صمیمی از کارمندان نمونه دانشگاه صنعتی شاهرود تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در آئین تجلیل از کارمندان نمونه این دانشگاه که هفدهم اسفندماه سال جاری در تالار دانشکده معدن این دانشگاه برگزار شد از زحمات و خدمات دکتر عطایی در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی تقدیر نمود و برای دکتر گودرزی آرزوی موفقیت نمود.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به این که با همکاری، نظم، جدیت و رعایت سلسله مراتب اداری توانستیم آیین نامه ها را اجرا و به کارمندان رسیدگی نماییم، افزود: تجلیل از کارمند نمونه، تقدیر از زحمات و خدمات کارمندان دانشگاه است.

وی تصریح کرد: با لطف خداوند و همکاری و همدلی، دانشگاه در یک فضای پویا صنعتی شد و حالا با ارتقای جایگاه دانشگاه همه از سایه و ثمرات این درخت تنومند بهره مند می شویم.

دکتر فاتح اظهار داشت: هر کدام از شما کارمندان، یک رسانه برای دانشگاه هستید و نتیجه به خودتان بر می گردد. هر چه بهتر دانشگاه را معرفی کنیم و روابط گرمتری داشته باشیم و در انجام وظایف جدی تر باشیم بهتر نتیجه می گیریم. 

 

پیشرفت دانشگاه مدیون تلاش کلیه مجموعه است

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، پیشرفت های دانشگاه را مدیون تلاش همگانی دانست. وی افزود: پیشرفت های عمرانی از جمله توسعه فضای سبز با عنوان باغ ایرانی، تکمیل و تجهیز ساختمان کتابخانه، مجموعه ورزشی، مرکز ارتقاء مهارت دانشجویان، تکمیل و تجهیز خوابگاه پسران، ساخت دانشکده برق، دانشکده کشاورزی و دانشکده مواد و احیای پردیس معدن آموزشی مناسب بوده است. تمام دانشجویان ورودی جدید را در خوابگاه ها اسکان خواهیم داد.  آیین نامه ها اجرایی شد. بسترهای پژوهشی توسعه یافت.  فعالیت های فرهنگی متنوعی انجام شد. وی از زحمات و خدمات دکتر عطایی در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی تقدیر  و برای دکتر گودرزی آرزوی موفقیت نمود.

 

 

همه پشتیبان دانشگاه باشیم

وی ماموریت دانشگاه را آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانست و گفت: باید با تربیت افراد متخصص، پژوهش و تولید دانش و فناوری در حل معضلات کشور مشارکت داشته باشیم. رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود اضافه کرد: در این راستا موتور اصلی، همه کارکنان دانشگاه هستند و همه باید با تکریم، احترام، لطف و مهربانی پشتیبان دانشگاه باشیم تا کار آموزش و پژوهش بخوبی محقق شود.

دکتر فاتح کارمندان را به نوک پیکان تشبیه کرد و گفت: هر کس در هر جایی که کار می  کند مهم ترین فرد بوده و کارش موثرترین کار است. سعی کنیم بهترین خدمات را به دانشجو، استاد و همکارمان ارائه نماییم.

وی در پایان با تقدیر ویژه از کارمندان نمونه، از زحمات و خدمات معاونین، مدیران، روسای دانشکده ها و کارمندان بخش های مختلف نیز تقدیر کرد و برای یکایک کارکنان سلامتی، توفیق خدمت، طول عمر با برکت و سالی خوش آرزو کرد.

 

دانشگاه از تمام ظرفیت آیین نامه استفاده کرده است

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این مراسم ضمن تقدیر از تمامی کارکنان دانشگاه افزود: امروز توفیق پیدا کردیم تا به بهانه تقدیر از کارکنان نمونه، روزهای پایانی سال را در کنار هم قرار بگیریم.

دکتر محمد علی مولایی افزود: در زمان مدیریت دکتر فاتح به خاطر ایجاد فضایی صمیمی و همراه با عطوفت، دانشگاه توانست از تمام ظرفیت های آیین نامه ها در راستای استخدام نیروی انسانی و مسائل رفاهی استفاده کند.

وی 62 مورد ارتقاء، 251 فرم ارزشیابی عملکرد سالیانه، 40 مورد اعمال مدرک تحصیلی و یک هزار و 184 حکم صادره در حوزه های مختلف را از جمله اقداماتی برشمرد که طی سال جاری مطابق آیین نامه انجام شده است.

 

مدیران به صورت مستمر سنجش کارکنان را دنبال کنند

دکتر مولایی اظهار داشت: وظایف همه مدیران سطوح میانی  و عالی است که  به صورت مستمر در بحث منابع انسانی و با اولویت بندی  ویژگی هایی که یک کارمند  باید داشته باشد، کارمند نمونه را انتخاب کنند.

معاون مالی و اداری دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: سنجش عملکرد کارمندان موجب می شود  که ویژگی های بارز اخلاقی و عملکردی در کارکنان تقویت و  اهداف سازمانی سریع تر محقق شود.

در پایان این مراسم از 18 کارمند نمونه و 13 کارمند قابل تقدیر تجلیل شد.

 

12345