اخبار و رویدادها: گشایش نمایشگاه صنایع دستی بوی عید در دانشگاه صنعتی شاهرود

گشایش نمایشگاه صنایع دستی بوی عید در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴- ۱۱:۱۲:۰۳

گشایش نمایشگاه صنایع دستی بوی عید در دانشگاه صنعتی شاهرود

نمایشگاه صنایع دستی با عنوان «بوی عید» به همت کانون مهر امام علی(ع) این دانشگاه برپا شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، نمایشگاه صنایع دستی با عنوان «بوی عید» به همت کانون مهر امام علی(ع) در تالار شقایق های این دانشگاه برپا و تا دوازدهم اسفندماه ادامه دارد.

در این نمایشگاه صنایع دستی کانون دختران یاس دانشگاه در قالب 11 غرفه شامل دهکده چوبی، سفال، ویترای، سوغات شاهرود، مینیاتور، گل و گیاه، حکاکی روی شیشه و چرم دوزی به نمایش گذاشته شده است.

معرفی کانون مهر امام علی(ع) از دیگر غرفه های این نمایشگاه است که در آن فعالیت های کانون از جمله بازدید از سرای سالمندان شاهرود، سرزدن به شیرخوارگان، جمع آوری اثاث و لوزام منزل دانشجویان خیر فارغ التحصیل و اهداء به دانشجویان بی بضاعت، جمع آوری کمک های مردمی به صورت ماهانه جهت ایتام و دانشجویان نیازمند، ارائه خدمات مشاوره رایگان برای خانواده های محروم و همچنین تلاش برای جذب کسبه و بازاهای خیریه به صورت پرشور در اختیار بازدید کنندگان قرار می گیرد.

از علاقه مندان دعوت می شود تا دوازدهم اسفند ماه سال جاری از ساعت 9 صبح الی17 بعد ازظهر از این نمایشگاه دیدن و با توقف در غرفه پذیرایی نمایشگاه با صرف کیک، چایی و آش رشته از خود پذیرایی کنند.

لازم به ذکر است درآمد حاصل از نمایشگاه «بوی عید» کانون مهر امام علی(ع) دانشگاه صرف امور خیریه و دانشجویان بی بضاعت می شود.

12345