اخبار و رویدادها: دانشگاه صنعتی شاهرود قهرمان رقابت های بسکتبال منطقه سه کشور شد

دانشگاه صنعتی شاهرود قهرمان رقابت های بسکتبال منطقه سه کشور شد
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴- ۱۳:۳۸:۱۶

دانشگاه صنعتی شاهرود قهرمان رقابت های بسکتبال منطقه سه کشور شد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: تیم بسکتبال دانشجویان پسر این دانشگاه قهرمان رقابت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه کشور شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر علی حسنی افزود: تیم بسکتبال دانشجویان پسر این دانشگاه در رقابت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه که از اول اسفند ماه سال جاری تا پنجم این ماه به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد با غلبه بر حریفان به مقام قهرمانی رسید و سهمیه حضور در المپیاد کشوری را از آن خود کرد.

وی تصریح کرد: مسابقات بستکبال دانشجویان پسر منطقه سه با حضور هفت تیم در قالب دو گروه الف و ب به مدت پنج روز برگزار شد.

دکتر حسنی افزود: در گروه الف تیم دانشگاه صنعتی شاهرود، دانشکده فنی قوچان، دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه فردوسی مشهد حضور داشتند که در بازی اول دانشگاه صنعتی شاهرود مقابل دانشکده فنی قوچان قرار گرفت و با نتیجه 45 بر 48 مغلوب تیم حریف شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود ادامه داد: اما این دانشگاه در بازی دوم مقابل حکیم سبزواری با نتیجه 80 بر 73 و بازی سوم مقابل فردوسی مشهد با نتیجه 59 بر 50 حریفان خود را شکست داده و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی نیز تیم دانشگاه صنعتی شاهرود با تیم فنی و حرفه ای منتظری مشهد از گروه ب که قهرمان المپیاد دانشجویی دوره قبل بود مسابقه داد و  با نتیجه 79 بر 70 پیروز میدان شد.

دکتر حسنی افزود: در بازی فینال نیز دو تیم دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشگاه فنی قوچان مقابل هم قرار گرفتند که تیم دانشگاه صنعتی شاهرود در یک بازی خوب تیم حریف را مغلوب خود کرد و قهرمان این دوره از رقابت ها شد و تیم فنی قوچان و فنی حرفه ای منتظری مشهد نیز در مقام دوم و سوم قرار گرفتند.

صالح مرادیان،سجاد دائمی، سروش آریان پور، معین ساغری، مهدی مقیمی، علی قیس، علی محمدی، محمد محمدی، مجتبی تهرانی،سامان ضمیری، مرتضی مرتضوی و امین غلام پور بازیکنان تیم بسکتبال دانشگاه صنعتی شاهرود و حسین رحیمیان و پویا دماوندی نیز به عنوان مربی و کمک مربی این تیم بودند.

12345