اخبار و رویدادها: شور و نشاط انتخاباتی در دانشگاه صنعتی شاهرود

شور و نشاط انتخاباتی در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴- ۱۲:۱۲:۵۸

شور و نشاط انتخاباتی در دانشگاه صنعتی شاهرود

ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در دانشگاه صنعتی شاهرود نشان می دهد که صدای رسای جامعه دانشگاهی از عوامل تاثیر گذار در هفتم اسفند خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،شمارش معکوس برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان آغاز شده و فضای شهرها و روستاها رنگ و بوی انتخابات را به خود گرفته است و هر یک از کاندیداها تلاش می کنند تا با تبیین اهداف و برنامه های خود،کرسی نشین بهارستان شوند.

مردم نیز تلاش دارند با شناخت درست از نامزدها، انتخابی اصلح داشته باشند و نماینده ای کارآمد را راهی مجلس کنند.

از فضای شهر و بازار گرم تبلیغات کاندیداها و چسباندن پوسترهای هر یک از کاندیداها با شکل و شمایل متفاوت به در و دیوار و پخش تیزرهای تبلیغاتی که بگذریم به دانشگاه می رسیم، مکانی که صدای رسای جامعه و از عوامل تاثیر گذار در هفت اسفند خواهند بود.

جنبش هایی که با آگاهی و زمینه های مناسب می توانند حرکت های ماندگاری بر جای گذارند و علاوه بر شور انتخاباتی نگرش های منطقی بر فضا حاکم کنند.

جنبش های دانشجویی در دانشگاه صنعتی شاهرود نیز با انتشار ویژه نامه های انتخاباتی،  تحلیل، نقد و انتظارات خود را به گوش نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی رساندند.

 

 بازار داغ  مناظرات سیاسی در دانشگاه صنعتی شاهرود

بازار مناظرات سیاسی نامزدهای انتخاباتی نیز در این دانشگاه رونق گرفته و مناظره و گفتگو انتخاباتی تعدادی از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی شهرستان های شاهرود میامی پنجم اسفند ماه در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد.

به امید روزهای بهتر، وعده ما جمعه هفتم اسفند، روز انتخابی اصلح، روز سرنوشت ساز

12345