اخبار و رویدادها: معرفی نفرات برتر رقابت های انفرادی دهه فجر کارکنان خانم دانشگاه صنعتی شاهرود

معرفی نفرات برتر رقابت های انفرادی دهه فجر کارکنان خانم دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴- ۱۳:۲۲:۱۹

معرفی نفرات برتر رقابت های انفرادی دهه فجر کارکنان خانم دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود نفرات برتر مسابقات انفرادی کارکنان خانم این دانشگاه به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر علی حسنی افزود: رقابت های کارکنان خانم این دانشگاه در رشته های تیراندازی، بدمینتون، شنا و آمادگی جسمانی به مناسبت دهه فجر آغاز و تا آخر این ماه ادامه داشت.

وی تصریح کرد: این دوره از رقابت ها در رشته تیراندازی با شرکت 18 نفر در دو بخش تفنگ بادی و تپانچه برگزار شد که در پایان در بخش تفنگ بادی زهرا نوروزی، محبوبه وحیدنیا و زهرا اشرفی به ترتیب اول تا سوم شدند.

دکتر حسنی افزود: مریم منتظری، فاطمه مقتدر و میترا عباسی به ترتیب مقام های اول تا سوم بخش تپانچه را کسب کردند.

نرجس رمضانی اومالی داور، زهرا نوروزی سرپرست و معصومه ناظمی ناظر این دوره از رقابت ها بود.

 

برترین های رقابت های بدمینتون

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد: در رقابت های بدمینتون نیز که با شرکت 12 نفر در سالن حجاب دانشگاه برگزار شد، مهدیه اسماعیل اول شد، معصومه نوروزیان دوم و خدیجه کلانتری در سکوی سوم قرار گرفت.

زهرا طالبیون، سوسن محسنی و نرجس رمضانی اومالی داوران این بخش و معصومه ناظمی به عنوان سرپرست مسابقات حضور داشت.

 

اسامی نفرات برتر رقابت های شنا

وی ادامه داد: در مسابقات شنا 50 متر آزاد نیز که با حضور 9 نفر در استخر نشاط برگزار شد معصومه ناظمی، عاطفه عبداللهیان و الهام شعبانی به ترتیب نفرات اول تا سوم این دوره از رقابت ها شدند.

معصومه ناظمی سرپرست مسابقات و الهه چاوشی و فاطمه ناظمی نیز به عنوان داوران این بخش از رقابت ها بودند.

 

برندگان رقابت های آمادگی جسمانی

دکتر حسنی گفت: رقابت های آمادگی جسمانی کارکنان خانم به مناسبت بزرگداشت دهه فجر با شرکت 22 نفر در دو رده سنی با داوری مریم ناظمی و سرپرستی معصومه ناظمی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت ها در رده سنی زیر چهل سال، عالیه کیوانلو اول شد و مرجان عباسی و معصومه عجم مقصودی نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار داشت: منیره قرائی، بهجت فردوسی و زهرا حسن ملکی نیز در رده سنی بالای 40 سال به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

 

 

 

 

 

 

12345