اخبار و رویدادها: نشست هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات

نشست هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴- ۰۶:۵۳:۱۵

نشست هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با اعضای هیأت علمی دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود در دوازدهمین نشست دوره ای خود روز دوشنبه سوم اسفند 94 با مسئولین و اعضاء هیأت علمی دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات این دانشگاه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در نشست با اعضاء هیأت علمی دانشکده کامپیوتر و فناوری اطلاعات این دانشگاه گفت: نظرات اعضای هیات علمی در این گونه جلسات مانند گنجی می ماند  که به راحتی در اختیار هیات رئیسه جهت برنامه ریزی قرار می گیرد.

 

حرکت به سوی تولید دانش و فناوری شعار دانشگاه صنعتی شاهرود

وی موفقیت های دانشگاه از جمله صنعتی شدن را نتیجه همدلی و خرد جمعی دانست و اظهار داشت: شعار دانشگاه حرکت به سوی تولید دانش و فناوری است.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با تقدیر از حسن تدبیر رئیس دانشکده تصریح کرد: خوشبختانه فضای صمیمی و تعامل مثبت مشهود است.

دکتر فاتح اضافه کرد: دانشکده کامپیوتر با استعدادترین دانشجویان را جذب می کند و چشم و چراغ دانشگاه است. وی از دانشکده خواست با برگزاری دوره های آموزشی، مسابقات مختلف، ارائه سمینار و کنفرانس و حضور اعضای هیات علمی در کنفرانس ها و سمینارها، دانشکده را معرفی و این جایگاه را حفظ کنند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه از نظر توسعه فضاهای عمرانی کار جلو می رود و ان شاء الله با ساخت پروژه های نیمه تمام کمبود فضاهای آموزشی و پژوهشی تا حدی برطرف می شود.

 

تاکید بر همکاری تمام وقت اعضاء هیات علمی

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود همچنین بر همکاری تمام وقت هیات علمی در دانشگاه برای آموزش، پژوهش، امور اجرایی و همکاری با صنعت تاکید کرد و گفت: طبق قرارداد، امضا می کنیم که 40 ساعت و پنج روز در هفته در دانشگاه حضور داشته باشیم و البته خروج از دانشگاه برای همکاری با صنعت بصورت ماموریت و پیگیری امور شخصی با مرخصی در قانون دیده شده است. وی تصریح کرد که عقد قرارداد همکاری تمام وقت یا نیمه وقت با سایر موسسات خلاف مقررات است.

 

هر یک رای می تواند در نتیجه انتخابات تاثیر داشته باشد

دکتر فاتح در پایان با دعوت از تمامی اعضای هیات علمی برای حضور گرم در پای صندوق های رای تصریح کرد: انتخابات برهه ای حساس و سرنوشت ساز است و هر یک رای ما می تواند در نتیجه انتخابات تاثیر داشته باشد.

 

تعداد و میزان هزینه هر دانشجو در اختصاص بودجه دانشکده دیده شود

رییس دانشکده کامپیوتر و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از تعداد اعضای هیات علمی، دانشجویان و فضاهای آموزشی و پژوهشی در این دانشکده گفت: در اختصاص بودجه به دانشکده ها علاوه بر تعداد اعضای هیات علمی باید تعداد دانشجویان و میزان هزینه هر دانشجو نیز مد نظر قرار بگیرد.

توسعه فضای آموزشی، اضافه شدن دوره تحصیلات تکمیلی نرم افزار، پیگیری پیشنهادهای اعضای هیات علمی در ارتباط با صنعت، تسهیل در برگزاری دوره های آموزشی توسط انجمن های علمی دانشجویی و حمایت از برگزاری مسابقات از جمله مطالبی بود که از سوی اعضای هیات علمی حاضر در جلسه مطرح و هیات رئیسه پاسخ دادند.

12345