اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴- ۱۴:۴۳:۰۴

برگزاری مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور هیات رئیسه، مدیران این حوزه و برخی مدیران ستادی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در جلسه تودیع و معارفه معاون سابق و جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه که در دفتر ریاست دانشگاه روز شنبه 24 بهمن 94 برگزار شد از زحمات دکتر محمد عطایی در دوران تصدی معاونت قدردانی و برای دکتر ناصر گودرزی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

دکتر محمد مهدی فاتح با تقدیر از دکتر عطایی افزود: ایشان خدمات ارزشمندی را با صرف وقت بسیار به دانشگاه تقدیم نمودند و همیشه دانشگاه قدردان زحمات و خدمات ایشان خواهد بود. وی با یادآوری سابقه درخشان دکتر عطایی به عنوان استاد تمام معدن، استاد نمونه آموزشی و پژوهشگر برتر، مدیر را یک سرمایه گرانقدر برای کشور دانست. او اظهار داشت: هزینه و زمان برده است تا فردی مثل ایشان به ثمر بنشیند. رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود حسن تعامل و سعه صدر دکتر عطایی را ستود و اظهار امیدواری کرد که از وجود شریف ایشان در عرصه های دیگر بهره مند شویم.

دکتر محمد مهدی فاتح برای آقای دکتر گودرزی آرزوی موفقیت نمود و از ایشان خواست که در توسعه همفکری، همدلی و انسجام دانشگاه، تکریم هیات علمی، ارتقای علمی و فناوری و توجه به نظم و انضباط آموزشی همت گمارد. وی با یادآوری پنج سال تجربه حضور خود به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی افزود: دکتر گودرزی بیست سال سابقه فعالیت به عنوان عضو هیات علمی دارد و به حسن تعامل و تعهد، جدیت و نظم و قاطعیت شناخته شده است. حضور فعال ایشان در گروه، دانشکده و کمیسیون های تخصصی و تسلط ایشان به آیین نامه ها و سابقه خوب آموزشی و پژوهشی و تجربه ایشان به عنوان مدیر کل امور فرهنگی و مدیر چاپ و نشر و مجلات علمی از ایشان یک چهره موفق ساخته است. وی گفت که تا کنون دانشگاه با زحمات دکتر عطایی بخوبی جلو آمده است و امیدواریم که با حضور دکتر گودرزی تسریع شود.

سپس دکتر عطایی از فضای صمیمی در دانشگاه تشکر نمود و اعلام حدود یکصد و پنجاه تشکر از سوی دوستان دانشگاهی را مایه مباهات دانست و بر در اختیار گذاشتن تمامی تجربه خود به معاون جدید تاکید نمود.

دکتر گودرزی با تقدیر از دکتر عطایی، از اعتماد و حسن ظن ریاست دانشگاه و اعلام مساعدت همکاران به ویژه دکتر عطایی تشکر نمود.

دکتر محمد علی مولایی معاون مالی و اداری هم در این جلسه با قدردانی از تلاش های دکتر عطایی و تبریک به دکتر گودرزی گفت: دکتر عطایی سختکوش و مصدر خدمات زیادی بودند. با توانایی که در وی سراغ داریم، دانشگاه از تجربیات گرانبهای ایشان استفاده می کند.

دکتر رمضان رمضانی معاون دانشجویی دانشگاه گفت: در محیط با صفای دانشگاه، مسئولیت تشخص نمی آورد. تغییر و تحول در این دانشگاه در فضای صمیمی صورت می گیرد و فراغت بال پیش آمده. بوی قبول مسئولیت را به دکتر گودرزی تبریک گفت. وی افزود: ما همکاری خوبی با معاون محترم آموزشی و مدیران این حوزه یعنی دکتر درخشان و دکتر ایزدی فرد داشتیم.

دکتر قربانی معاون اجتماعی و فرهنگی اشاره داشتند که شهادت می دهم که  دکتر عطایی ساعت ها بعد از وقت اداری مشغول رسیدگی به پرونده ها بود. علاوه بر حسن خلق ایشان در زمینه ارتقا و فعالیت علمی، کارنامه ممتازی داشتند.

حجت الاسلام حسینی معاون دفتر نهاد رهبری با تبریک به دکتر گودرزی افزود: دکتر عطایی پرکار بودند و  فرد منظمی به حساب می آیند که این امر پشتوانه پیشرفت کار ایشان بوده است. ایشان به دانشجویان مراجعه کننده  وقت  خوبی اختصاص می دادند.

مدیران ستادی از زحمات دکتر محمد عطایی در دوران تصدی معاونت قدردانی و برای دکتر ناصر گودرزی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمودند.

 

 

 

 

12345