اخبار و رویدادها: انتصاب معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود

انتصاب معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴- ۱۰:۰۲:۰۷

انتصاب معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود

دکتر محمدمهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود طی حکمی دکتر ناصر گودرزی را به سمت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: به موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اصول والای انقلاب اسلامی و بر اساس اهداف و سیاست های وزارت متبوع و برنامه راهبردی دانشگاه و با همفکری و همکاری اساتید و صاحب نظران دلسوز و متخصص زمینه ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه را فراهم نموده و در سایه صداقت، تلاش وهمدلی با همکاران محترم آن حوزه در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

همچنین دکتر فاتح طی نامه ای مراتب تقدیر و تشکر خود را از خدمات صادقانه و اقدامات ارزشمند و موثر دکتر محمد عطائی در توسعه و گسترش فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه در مدت تصدی مسئولیت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  اعلام داشت و با  استعفای وی موافقت کرد.

وی در این نامه اظهار امیدواری کرده است که دانشگاه و دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک همچون گذشته از تجربیات ارزنده علمی و اجرایی دکتر عطائی بهره مند گردد.

 

12345