اخبار و رویدادها: اطلاعیه؛ وام ویژه دانشجویان دکتری صندوق رفاه دانشجویان

اطلاعیه؛ وام ویژه دانشجویان دکتری صندوق رفاه دانشجویان
یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴- ۰۸:۵۲:۰۲



اطلاعیه وام ویژه دکتری نیمسال دوم 94

اطلاعیه وام ویژه دکتری نیمسال دوم 94

 

الف ) آن دسته از دانشجویانی که قبلا وام ویژه دکتری دریافت نموده اند، می بایست به سایت http://stu.shahroodut.ac.ir  (صفحه نخست سایت قسمت فرم های دانشجویی) مراجعه و فرم شماره 3 گزارش پیشرفت کار رساله دکتری را اخذ و نسبت به تکمیل آن حداکثر تا تاریخ  8/12/94  اقدام و به امور دانشجویی تحویل نمایند.

 

ب ) به اطلاع دانشجویان محترم مقطع دکتری دوره روزانه واجد شرایط دریافت ( وام ویژه دکتری ) که تاکنون وام مذکور را دریافت ننموده اند، می رساند با عنایت به شرایط ذیل و با مراجعه به سامانه معاونت دانشجویی به آدرس  http://stu.shahroodut.ac.ir  فرم سند تعهد محضری ویژه دانشجویان دکتری را از قسمت صفحه نخست سایت ( فرم های دانشجویی ) دریافت و پس از مراجعه به دفترخانه اسناد رسمی به همراه 2 نفر ضامن معتبر ، تعهد نامه مذکور را حداکثر تا تاریخ 8/12/94 به اداره رفاه دانشجویی تحویل نمایند . ضمنا لازم به ذکر است که دانشجویان می بایست فرم شماره 2 را نیز از سایت فوق الذکر دریافت و بعد از تکمیل آن ، به امور دانشجویی ارائه نمایند .

 

شرایط واگذاری وام :

  1. ضمانت های مقاطع قبلی، قابل قبول نمی باشد.
  2. مراحل آزمون جامع و دفاع از پیشنهاد طرح رساله را با موفقیت گذرانده باشند.
  3. دانشجویان نوبت دوم، بورسیه، پردیس بین المللی، مربیان، مستمری بگیران سازمان های دولتی و خصوصی، دانشجویانی که پژوهانه دریافت می نمایند و دانشجویانی که بدهی معوقه به صندوق رفاه دارند، واجد شرایط دریافت وام نمی باشند.

 

ضمنا دانشجویان متقاضی وام ویژه دکتری ، از وام تحصیلی نیز می توانند استفاده نمایند .

 

 

 اداره کل امور دانشجویی 

 

12345