اخبار و رویدادها: درخشش دانشگاه صنعتی شاهرود در المپیاد فرهنگی ورزشی شاهد و ایثارگر منطقه سه کشور

درخشش دانشگاه صنعتی شاهرود در المپیاد فرهنگی ورزشی شاهد و ایثارگر منطقه سه کشور
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴- ۱۱:۵۲:۵۸

درخشش دانشگاه صنعتی شاهرود در المپیاد فرهنگی ورزشی شاهد و ایثارگر منطقه سه کشور

رییس ستاد شاهد و ایثار گر دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: دانشجویان این دانشگاه در  چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی شاهد و ایثار گر منطقه سه کشور، حائز رتبه های برتر شده و سهمیه حضور در المپیاد کشور را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، حجت الاسلام هادی امینیان افزود: چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهرود و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه از چهاردهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت ها 130 دانشجویان شاهد وایثارگر از پنج دانشگاه در چهار رشته انفرادی دومیدانی، شنا، پینگ پنگ و شطرنج و در بخش گروهی در رشته والیبال به رقابت  پرداختند که در پایان  در رشته شطرنج فاطمه محمدی مقام دوم را کسب کرد.

امینیان اظهار داشت: در رشته شنا نیز، هدیه دباغ در 50 متر آزاد دوم شد، راضیه احمدی در 50 متر قورباغه به مقام سوم رسید و فاطمه اردکانی در 100 متر آزاد در سکوی سوم قرار گرفت.

رییس ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: در رشته تنیس روی میز هم مهتاب قندهاری سوم شد و مریم علی بیگی و مهتاب قندهاری در دوبل دو نفره سوم شدند.

وی گفت: در رقابت های والیبال نیز تیم دانشگاه صنعتی شاهرود بعد از تیم فردوسی مشهد نایب قهرمان این دوره از رقابت ها شد و سهمیه حضور در المپیاد فرهنگی ورزشی کشور که اردیبهشت 95 برگزار می شود را به دست آورد.

در این دوره از رقابت های تیم هایی از دانشگاه های بجنورد، حکیم سبزواری، شاهرود، دامغان و فردوسی مشهد حضور داشتند.

رقابت های پسران دانشجوی شاهد و ایثارگر منطقه سه نیز هفته آینده به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

این تیم ها به سرپرستی معصومه ناظمی و مربیگری فاطمه نظری در سیزدهم المپیاد فرهنگی ورزشی شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور حضور پیدا کردند.

12345