اخبار و رویدادها: دانشگاه صنعتی شاهرود نائب قهرمان رقابت های شنا پسران منطقه سه شد

دانشگاه صنعتی شاهرود نائب قهرمان رقابت های شنا پسران منطقه سه شد
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴- ۱۴:۱۳:۰۹

دانشگاه صنعتی شاهرود نائب قهرمان رقابت های شنا پسران منطقه سه شد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود از نائب قهرمانی تیم شنای پسران این دانشگاه در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،دکتر علی حسنی افزود: تیم شنای پسران دانشجوی این دانشگاه در رقابت های منطقه سه که از دهم بهمن ماه سال جاری تا دوازدهم این ماه به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد بعد از دانشگاه فردوسی مشهد مقام دوم را کسب و تیم دانشگاه بیرجند در جایگاه سوم قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در رقابت های انفرادی حسین شریعتی در 200 مترآزاد مقام سوم را کسب کرد، مهدی رنجبریان در 100 متر کرال پشت دوم شد، عارف دل آرام در 100 متر پروانه در سکوی سوم قرار گرفت، سید رضا حجازیان در 50 و 100 متر قورباغه دوم و حسین میرزایی نیز در ماده های 200متر آزاد مقام دوم ،400مترآزاد مقام سوم و 50*4 مختلط انفرادی نیز مقام سوم را بدست آورد.
دکتر حسنی اضافه کرد: همچنین در ماده های 100*4 آزاد تیمی حسین میرزایی، حسین شریعتی، سعید بهرامی، مهدی رنجبریان و در 100*4 مختلط تیمی هم مهدی رنجبریان، سید رضا حجازیان، عارف دل آرام، حسین میرزایی دوم و در 50*4 مختلط تیمی سعید بهرامی سید رضا حجازیان، عارف دل آرام، علی خنافری پور به مقام سوم رسیدند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: حسین شریعتی در 200متر سوم شد، مهدی رنجبریاندر 100  متر کرال پشت مقام دوم، عارف دل آرام در 100متر پروانه مقام سوم، سید رضا حجازیان50 و 100متر قورباغه مقام دوم را از آن خود کرد.
تیم شنای پسران دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود به سرپرستی دکتر علی حسنی در رقابابت های منطقه سه حضور داشتند.
قهرمان و نائب قهرمان این دوره از رقابت ها سهمیه سیزدهمین المپیاد دانشجویی کشور که تابستان سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود را کسب کردند.

12345