اخبار و رویدادها: کسب سهمیه المپیاد توسط تیم فوتسال پسران دانشگاه صنعتی شاهرود

کسب سهمیه المپیاد توسط تیم فوتسال پسران دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴- ۱۱:۲۶:۴۶

کسب سهمیه المپیاد توسط تیم فوتسال پسران دانشگاه صنعتی شاهرود

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: تیم فوتسال پسران این دانشگاه با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های منطقه سه، سهمیه حضور در سیزدهمین المپیاد دانشجویی کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،دکتر علی حسنی افزود: تیم فوتسال پسران این دانشگاه در رقابت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه سه توانست با غلبه بر حریفان خود نایب قهرمان شده و سهمیه حضور در سیزدهمین المپیاد ورزشی کشور که تابستان سال جاری در مشهد برگزار می شود را بدست آورد.
وی تصریح کرد: تیم فوتسال پسران دانشگاه صنعتی شاهرود در رقابت های منطقه سه دانشجویان کشور که از سوم بهمن ماه سال جاری با شرکت 9 تیم به مدت شش روز به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شد در گروه اول با شکست تیم های بجنورد، دامغان و کاشمر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.
دکتر حسنی اظهار داشت: در مرحله نیمه نهایی نیز این تیم مقابل فردوسی مشهد قرار گرفت و در ضربات پنالتی توانست با شکست حریف به فینال راه یابد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود خاطر نشان کرد: در بازی فینال نیز بازی دو تیم شاهرود و سمنان در وقت قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضربات پنالتی تیم شاهرود با واگذاری نتیجه دو بر یک به تیم حریف بر سکوی دوم قرار گرفت.

 

12345