اخبار و رویدادها: راه یابی تیم والیبال دختران دانشگاه صنعتی شاهرود به فینال مسابقات دانشجویی منطقه سه

راه یابی تیم والیبال دختران دانشگاه صنعتی شاهرود به فینال مسابقات دانشجویی منطقه سه
چهارشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۴- ۰۹:۵۴:۲۹

راه یابی تیم والیبال دختران دانشگاه صنعتی شاهرود به فینال مسابقات دانشجویی منطقه سه

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود از راه یابی تیم والیبال دختران این دانشگاه به فینال مسابقات دانشجویی منطقه سه کشور به میزبانی دانشگاه بیرجمند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،دکتر علی حسنی افزود: مسابقات والیبال رقابت های دانشجویی منطقه سه کشور با حضور هفت تیم در قالب دو گروه شامل تیم های فردوسی مشهد، الزهراء مشهد و شاهرود و گروه دوم نیز بیرجند، سمنان، بجنورد و سبزوار از دوم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه بیرجند آغاز شده است.
وی تصریح کرد: در بازی اول تیم دانشگاه شاهرود توانست با غلبه بر تیم فردوسی مشهد و تیم الزهراء مشهد امتیاز اول گروه را کسب و در بازی با برنده گروه دوم نیز با نتیجه قاطع تیم حکیم سبزواری را شکست داد و به فینال راه یافت.
دکتر حسنی با بیان اینکه در بازی فینال تیم والیبال دختران شاهرود با تیم بیرجند مسابقه خواهد داد افزود: قهرمان و نائب قهرمان این دوره از رقابت ها به سیزدهمین المپیاد دانشجویان کشور که تابستان 95 به میزبانی فردوسی مشهد برگزار می شود اعزام خواهند داشت.
تیم والیبال دختران دانشگاه صنعتی شاهرود به مربیگری زهره بهنام، فاطمه نظری و سرپرستی معصومه ناظمی در این دوره از رقابت ها حضور دارد.

 

12345