اخبار و رویدادها: ارتقاء 7 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به مرتبه ی دانشیاری

ارتقاء 7 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به مرتبه ی دانشیاری
یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴- ۱۷:۳۲:۱۶

ارتقاء 7 عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به مرتبه ی دانشیاری

در سی و سومین و سی و چهار مین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه صنعتی شاهرود ،ارتقاء مرتبه هفت عضو هیأت علمی به تصویب رسید

 در سی و سومین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه که در صبح روز شنبه مورخ 94/11/3 تشکیل شد ارتقاء مرتبه علمی دکتر رمضان رمضانی اومالی از دانشکده علوم زمین ، دکتر مهدی برادران فیروزآبادی از دانشکده کشاورزی ، دکتر حسین مروی از دانشکده برق و رباتیک ، دکتر حجت احسنی تهرانی از دانشکده علوم ریاضی از استادیاری به دانشیاری به تصویب رسید.

در سی و چهارمین جلسه هیأت ممیزه دانشگاه صنعتی شاهرود که در همان روز تشکیل شد ارتقاء مرتبه دکتر داود شاهسونی از دانشکده علوم ریاضی، دکتر علی حسنی از دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دکتر محمد رضا شجاعی از دانشکده فیزیک از استادیاری به دانشیاری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با عرض تبریک به واجدین ارتقا تصریح نمود که در هیات ممیزه مطابق با آیین نامه ارتقا به هر چهار مورد فعالیت های هیات علمی شامل فرهنگی، اموزشی، پژوهشی و اجرایی  توجه می شود. در این خصوص فعالیت های پژوهشی، رعایت شان مدرسی، تدریس مناسب، حضور منظم و همکاری در امور اجرایی مورد نظر است. در فعالیت های پژوهشی، انجام قرارداد های تحقیقاتی برون دانشگاهی، تالیف و ترجمه کتاب و نشر مقالات در مجلات معتبر علمی ISI توصیه می شود.

 

12345