اخبار و رویدادها: مسابقه کتابخوانی با عنوان« حیا » به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی با عنوان« حیا » به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود
یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴- ۱۱:۵۴:۲۰

مسابقه کتابخوانی با عنوان« حیا » به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود

مسئول واحد خواهران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان"حیا" به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، زهرا طباطبایی گفت: مسابقه کتابخوانی به عنوان"حیا" به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در دو بخش کارکنان و دانشجویی به صورت حضوری و غیر حضوری دراین دانشگاه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این مسابقه در بخش کارکنان از دوازدهم بهمن ماه آغاز و تا بیست و دوم این ماه ادامه دارد، اظهار داشت: در این مدت هر روز پنج سوال در رابطه با محتوای کتاب از طریق کارتابل برای کارکنان ارسال می شود .
طباطبایی پایان مسابقه را 22 بهمن اعلام کرد و گفت: از بین افرادی که به تمامی سوالات پاسخ صحیح داده باشند سه نفر به قید قرعه به عنوان برنده اعلام و اهدایی دریافت می کنند.
مسئول واحد خواهران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود تصریح کرد: دانشجویان علاقه مند نیز جهت شرکت در این مسابقه مهلت دارند تا هجدهم بهمن کتاب"حیا" اثر دکتر امیر حسین بانکی پور را مطالعه کنند.
وی تصریح کرد: اختتامیه مسابقه دانشجویی "حیا " نیز هجدهم بهمن ماه به صورت کتبی در مسجد پیامبر اعظم(ص) این دانشگاه برگزار و به برندگان به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

12345