اخبار و رویدادها: طی دو سال اخیر: ساخت و تجهیز 12 طرح عمرانی در دانشگاه صنعتی شاهرود

طی دو سال اخیر: ساخت و تجهیز 12 طرح عمرانی در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴- ۰۹:۵۶:۴۶

طی دو سال اخیر: ساخت و تجهیز 12 طرح عمرانی در دانشگاه صنعتی شاهرود

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از ساخت، تجهیز و بازسازی 12 پروژه عمرانی طی دو سال اخیر در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با اعلام این خبر افزود: طی دو سال اخیر، ساخت و تجهیز 12 طرح عمرانی با عناوین زیر پیگیری شده است.

زیرسازی و آسفالت جاده اختصاصی و نوسازی و توسعه پردیس معدن آموزشی با کمک خیرین

دکتر فاتح با بیان اینکه به دلیل تخریب جاده به وسیله سیل مجموعه اردوگاه متروک و غیر قابل استفاده بود تصریح کرد: با لطف خدا و کمک خیرین به ویژه آقای علی رضا ابراهیمیان از خیرین خوب شاهرودی، زیر سازی و آسفالت جاده به طول 14 کیلومتر به اتمام رسید. این پردیس با سه هزار و 500 متر مربع زیر بنا یکی از بی نظیرترین معادن آموزشی کشور با امکانات گسترده و فراوان، آماده استفاده جامعه دانشگاهی است. این معدن آموزشی یک سرمایه بزرگ برای کشور، استان و شهرستان شاهرود محسوب می شود و یک فضای علمی بسیار مناسب جهت کارهای پژوهشی و تحقیقاتی برای دانشجویان، محققان و استادان به شمار می آید.

ساخت ساختمان دانشکده کشاورزی، دانشکده مکانیک و مواد و دانشکده برق

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود اظهار داشت: ساختمان دانشکده برق با مساحت هشت هزار مترمربع، دانشکده مکانیک و مواد و دانشکده کشاورزی هر کدام با مساحت چهار هزار مترمربع در حال ساخت است.

ساخت مجموعه ورزشی و ساختمان کارگاه ها

دکتر فاتح گفت: مجموعه ورزشی در محل پردیس دانشگاه با مساحت چهار هزار و 500 متر مربع در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید که امکانات بسیار خوبی خواهد داشت. هم چنین ساختمان کارگاه ها در فضایی به وسعت دو هزار و 250 متر مربع در حال ساخت است.

توسعه فضای سبز پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود با نام باغ ایرانی

وی افزود: محوطه سازی و ساخت باغ ایرانی با هدف توسعه فضای سبز پردیس در فضایی بالغ بر یک هزار و 460 متر مربع از سال 93 آغاز و در حال حاضر دارای 75 درصد پیشرفت فیزیکی است.

تکمیل و تجهیز کتابخانه، سالن غذاخوری، مرکز رایانه و خوابگاه پردیس صنعت

رییس دانشگاه صنعتی شاهرود تکمیل و تجهیز کتابخانه با شش هزار و 650 متر مربع زیربنا، تکمیل و تجهیز سالن غذا خوری با چهار هزارو 500 مترمربع زیربنا، تکمیل و تجهیز مرکز رایانه با دو هزار متر مربع زیر بنا و تکمیل و تجهیز خوابگاه پسران با سه هزار و 150 متر مربع مساحت را از دیگر اقدامات عمرانی طی دو سال اخیر در این دانشگاه برشمرد.

پروژه در حال احداث خوابگاه دختران به کمک اساتید

دکتر فاتح با حمایت از اسکان دختران دانشجو در خوابگاه تصریح کرد: خوشبختانه با مساعدت اعضای هیات علمی احداث یک باب خوابگاه برای دختران تحصیلات تکمیلی در دست اقدام است.

وی افزود: این اقدام افتخاری برای دانشگاه محسوب شده و الگویی برای سایر دانشگاه های کشور خواهد شد که اعضای هیات علمی به صورت داوطلبانه بخشی از حقوق خود را برای این امور اختصاص می دهند.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود همچنین با اشاره به تعمیر اساسی خوابگاه چهار و پنج پسران این دانشگاه افزود: از همشهریان محترم می خواهیم در صورت در اختیار داشتن ساختمانی با کاربرد خوابگاهی آن را به دانشگاه اجاره دهند.

12345