اخبار و رویدادها: دکتر فاتح: همه با هم در حرکت رو به جلو تلاش خواهیم کرد.

دکتر فاتح: همه با هم در حرکت رو به جلو تلاش خواهیم کرد.
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴- ۱۴:۴۳:۳۲

دکتر فاتح: همه با هم در حرکت رو به جلو تلاش خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در هشتمین نشست دوره ای هیات رئیسه با دانشکده شیمی اظهار نمود: جهت حرکت رو به جلو دانشگاه و تشکیل قطب های علمی همه با هم تلاش خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، محمد مهدی فاتح دوشنبه بیست و هشتم دی ماه سال جاری در هشتمین نشست دوره ای هیات رئیسه با دانشکده شیمی، نتیجه مثبت فرجام برجام را تبریک گفت. وی افزود رفع تحریم های ظالمانه را  به ملت سرفراز ایران، رهبر معظم، رئیس جمهور محبوب و مردان بزرگ دیپلماسی ایران عزیز تبریک عرض می کنم.

دکتر فاتح همچنین صنعتی شدن دانشگاه را توفیقی بزرگ عنوان کرد. وی اظهار کرد که برای حرکت رو به جلو باید دست به دست هم بدهیم و برای تشکیل قطب های علمی تلاش کنیم. وی نشست با دانشکده ها را  مقدمه برنامه ریزی دانست.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با ابراز رضایت از عملکرد خوب دانشکده شیمی و تقدیر از مدیران و اعضای هیات علمی افزود: باید در شبکه آزمایشگاهی علمی ایران (شاعا) و شبکه راهبردی حضور موثرتری داشته باشیم.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: جهت تقویت آزمایشگاه ها تصمیم گرفته ایم که تصدی آزمایشگاه ها را به اعضای هیات علمی بسپاریم.

رئیس دانشکده شیمی نیز در این جلسه آمار و نیاز مندی های دانشکده را ارائه نمود. وی پیشنهاد داد تا 100 درصد درآمدهای خدمات آزمایشگاهی جهت افزایش کارهای پژوهشی در اختیار دانشکده ها قرار بگیرد. خرید تجهیزات آزمایشگاهی، گرفتن رشته های بین رشته ای از جمله شیمی داروئی و محیط زیست و افزایش فضای فیزیکی جهت دانشجویان مقطع دکترای از مسائلی بود که توسط اعضای هیات علمی حاضر در جلسه مطرح شد.

12345