اخبار و رویدادها: همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و آموزش و پرورش شهرستان شاهرود

همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و آموزش و پرورش شهرستان شاهرود
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴- ۱۴:۱۰:۰۷

همکاری دانشگاه صنعتی شاهرود و  آموزش و پرورش شهرستان شاهرود

نشست مشترک هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود و هیات مدیره آموزش و پرورش این شهرستان در راستای امکان سنجی همکاری های دو جانبه در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر محمد مهدی فاتح در این نشست با عرض خیر مقدم و بیان اهمیت صنعتی شدن دانشگاه به معرفی زمینه های همکاری با آموزش و پرورش با توجه به امکانات و توانمندی های دانشگاه پرداخت.

برگزاری اردوهای یک روزه دانش آموزی در پردیس معدن آموزشی

وی گفت که از بازدید دانش آموزان از آزمایشگاه ها، کارگاه ها، نمایشگاه ها، مراکز کامپیوتر و دانشکده های دانشگاه استقبال می نماید تا آنها بتوانند در انتخاب محل تحصیل و رشته بخوبی اقدام نمایند.

دکتر فاتح تصریح کرد که با همکاری آموزش و پرورش می توانیم جایگاه واقعی دانشگاه را به دانش آموزان نشان دهیم.

دکتر فاتح با معرفی فضای جذاب پردیس معدن آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: به کلیه دانش آموزان عزیز برای برگزاری اردوهای یک روزه در این پردیس زیبا خوشامد می گوییم.

وی آمادگی دانشگاه جهت تقویت برگزاری المپیادهای و همایش های علمی را اعلام نمود.

اسکان دانشجویان در خوابگاه آموزش و پرورش

دکتر فاتح با تاکید بر اهمیت اسکان دانشجویان در خوابگاه از آموزش و پرورش خواست تا در صورت امکان، فضاهای اقامتی خود را جهت خوابگاه دانشجویان به دانشگاه اجاره دهند.

معرفی خوب دانشگاه صنعتی شاهرود به دانش آموزان

رئیس آموزش و پرورش شهرستان شاهرود هم در این جلسه ضمن استقبال از طرح دانشگاه در زمینه همکاری های مختلف افزود: اولویت ما تعامل با دانشگاه های شهر در راستای بومی سازی و ساماندهی دانش آموزان نخبه در این دانشگاه ها است.
حبیب الله میرابوالحسنی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی شاهرود افتخار شهر بوده و برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است اظهار داشت: باید رشته گرایش های موجود در این دانشگاه به خوبی به دانش آموزان معرفی شود.
وی تصریح کرد: جهت معرفی خوب دانشگاه به دانش آموزان علاوه بر کمک گرفتن از همکاران و اولیاء باید ارتباط هیات علمی دانشگاه نیز با آموزش و پرورش نزدیک شود.
در این جلسه مقرر شد بازدید دانش آموزان پیش دانشگاهی از دانشگاه قبل از نوروز انجام شود.
همچنین مقرر شد جهت استفاده دانشگاه صنعتی شاهرود از فضاهای اقامتی آموزش و پرورش برای خوابگاه، مذاکرات تا حصول نتیجه بین معاونت دانشجویی دانشگاه و مسئولان آموزش و پرورش ادامه داشته باشد.

12345